اظهارات جنجالی سعید راد در اختتامیه جشنواره فجر
سعید راد در سخنانی پیش از اهدای سیمرغ بهترین بازیگر مرد از عدم حضور برخی سینماگران در اختتامیه جشنواره فجر انتقاد کرد. او گفت که من از اساتیدی چون حاتمیکیا و کیمیایی یاد گرفتم. نمیدانم چرا نیامدند. ما چرا قهر میکنیم کجای دنیا به جز اینجا برای ما دست میزنند؟ در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، تمامی عوامل فیلم «روز صفر» و افرادی همچون ابراهیم حاتمیکیا و مسعود کیمیایی غایب بودند.