تاریخ : 1398,یکشنبه 27 بهمن12:36
کد خبر : 345662 - سرویس خبری : فرهنگی اجتماعی

به مناسبت روز مادر؛

فیلم کوتاه ساجده، فیلمی مادرانه

به گزارش رضا جلالی مدیر عامل موسسه نگاه افق رسانه فیلم کوتاه «ساجده» دربیاناتی درباره این اثرگفت : این فیلم داستانی در موسسه نگاه افق توسط نویسندگان سید علیرضا چادردوزان و زهرا مردانی مطرح و به کارگردانی سید علیرضا چادردوزان به تصویر کشیده شد.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛فیلم کوتاه «ساجده » به تهیه کنندگی علیرضا کوهی ، شهاب آتشی و نویسندگی سید علیرضاچادردوزان ، زهرا مردانی و کارگردانی سید علیرضاچادردوزان  در  زمستان ۱۳۹۸  اوایل بهمن ماه  به پایان رسید .

به نقل از رضا جلالی مدیر عامل موسسه نگاه افق رسانه  فیلم کوتاه  «ساجده» دربیاناتی درباره این اثرگفت : این فیلم داستانی در موسسه نگاه افق توسط نویسندگان سید علیرضا چادردوزان و زهرا مردانی مطرح و به کارگردانی سید علیرضا چادردوزان  به تصویر کشیده شد.

خلاصه داستان: مادری تنها که سعی میکنید لحظاتی از تنهایی خود را پر کند و همچنین دیگران از تجربه ها و رهنمود هایش استفاده می کنند.

جلالی بیان کرد: در این فیلم کوتاه داستانی بازیگرانی همچون... زهرا کشاورز-علیرضا کوهی - محدثه نوری-زینب سادات چادردوزان  نقش آفرینی دارند.

دیگرعوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کنندگان : علیرضاکوهی – شهاب آتشی ، نویسندگان: سید علیرضا چادردوزان -زهرا مردانی ، کارگردان : سید علیرضا چادردوزان ، تصویربرداران  حسین میرزایی-رضا هژبری  ، عکاس: صدیقه معصومعلی ،گریم مریم شیخ لر-پیمان نوری، دستیار گریم : ایوب بارانی ،  مجری طرح موسسه نگاه افق رسانه ( استاد شعله شاهین ورضاجلالی) و تدوینگر حامد علی نیا می باشند.

همچنین  این فیلم با حمایت و همکاری حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و استادشعله شاهین  می باشد. و قراراست این فیلم به جشنوارهای معتبر راه یابد و سپس پخش از رسانه ملی تلویزیون داشته باشد . این فیلم در اوایل زمستان سال ۱۳۹۸ در بهمن ماه تصویر برداری آن به پایان رسید که پس از گذراندن مرحله تدوین در فیلمسازی ارائه گردید .

و همچنین علیرضا کوهی و شهاب آتشی بیان کردند: این فیلم تنهایی مادری به نام ساجده را نشان می دهد که علاوه بر تنهایی ساجده از رهنمود ها و پندهایی درباره ی رحمت و امید به  خداوند را به تصویر میکشد.

کارگردان نیز بیان کرد : همه ما دسته کم یکبار مضمون این فیلم را تجربه کردیم.


کد خبرنگار : 90