تاریخ : 1398,سه شنبه 29 بهمن12:18
کد خبر : 345850 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

گزارشی از رفتارهای زننده و عوام فریبانه ستادها و کاندیداهای انتخابات؛

از ابتذال تبلیغاتی تا مانور اشرافیت +فیلم و عکس

از یک سو رفتارهای زننده و تبایغات مبتذل را برای جذب آرا در دستور کار قرار می دهند و عده ای با راه اندازی کارناوال ها و هزینه های چندین میلیونی مانور اشرافیت می دهند و سعی دارند قدرت نمایی کنند، این بدرفتاری ها و کج روی های انتخاباتی متاسفانه هواداران زیادی هم دارد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی انتخابات، همواره هیجان و شور عمومی بیشتر و بیشتر می شود، تبلیغات انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد چهارشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌ماه آغاز شده و تا هشت صبح اول اسفندماه یعنی ۲۴ ساعت مانده به آغاز رای‌گیری ادامه دارد.

ستادهای تبلیغاتی و نامزدها می توانند با یک رفتار ساده یا یک جمله انتخاباتی جو عمومی یک شهرستان را تحت تاثیر قرار بدهند، متاسفانه گاها شاهد بدترین نوع جوسازی و سوء استفاده از احساسات پاک مردمی هستیم.

از یک سو رفتارهای زننده و تبایغات مبتذل را برای جذب آرا در دستور کار قرار می دهند و عده ای با راه اندازی کارناوال ها و هزینه های چندین میلیونی مانور اشرافیت می دهند و سعی دارند قدرت نمایی کنند، این بدرفتاری ها و کج روی های انتخاباتی متاسفانه هواداران زیادی هم دارد که در نهایت با متشنج کردن فضا منتج به انتخاب غوغاسالارانه و دیده نشدن افراد اصلح و شایسته می شود.

از خوانندگی کاندیدا، رقاصی در خیابان، جشن های میلیونی، برگزاری کنسرت، پخش 10000 غذا بین مردم، تا راه حلی برای ارضای نیازهای جنس و دعوت به سوپ خوردن در تبلیغات ستادهای تبلیغاتی به چشم می آید، در ادامه گوشه ای صدها اتفاق طنز ولی تلخ فضای انتخاباتی کشور را مشاهده می کنید:

 



کد خبرنگار : 90