تاریخ : 1398,دوشنبه 05 اسفند20:24
کد خبر : 346641 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برگزاری ششمین دوره مسابقات رباتیک ICS

ششمین دوره مسابقات رباتیک ICS در محل دانشگاه تهران در تاریخ 5 اردیبهشت 99 با حضور علاقمندان و فعالان این حوزه از سراسر کشور آغاز خواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: ششمین دوره مسابقات رباتیک ICS در محل دانشگاه تهران در تاریخ 5 اردیبهشت 99 با حضور علاقمندان و فعالان این حوزه از سراسر کشور آغاز خواهد شد. ششمین دوره این مسابقات در 10 لیگ مختلف برگزار می گردد. افراد علاقمند به شرکت در این مسابقات با مراجعه به سایت رسمی این مسابقات به آدرس www.ics-robotics.com  می توانند اقدام به ثبت نام در این مسابقات نمایند. افراد برتر این دوره به مسابقات جهانی ربوتکس که در سال 99 در کشور ترکیه برگزار می گردد اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است پنجمین دوره این مسابقات با حضور بیش از 2000 شرکت کننده در بخش های حضوری و غیر حضوری و در محل دانشگاه تهران انجام شده و افراد برگزیده در دوره قبلی توانستند در سال 98 در مسابقات جهانی شانگهای چین با کسب 3 مقام نخست و یک مقام چهارم به کار خود پایان دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دانلود قوانین لیگهای مختلف می توانید به سایت رسمی مسابقات به آدرس www.ics-robotics.com مراجعه نمایید.