تاریخ : 1398,دوشنبه 12 اسفند07:19
کد خبر : 347491 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آغاز به کار قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا در اردبیل

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا در اردبیل با انتشار فراخوان پویش سفیر سلامت، کار خود را آغاز کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سعید طوماری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از آغاز به کار پویش سفیر سلامت در این استان خبر داد و گفت: این پویش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شده و اکنون در مرحله انتشار فراخوان است.

طوماری بیان کرد: این پویش به عنوان یکی از فعالیت‌های اولیه قرارگاه استانی و دانشجوی مبارزه با کرونا است و در زمینه‌های مختلفی فعالیت خواهد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه در این پویش در زمینه‌های تولید محتوا، اقدام میدانی و نظارتی و مطالبه گری فعالیت می‌کنیم، توضیح داد: در بخش تولید محتوا علاقه مندان می‌توانند در طراحی پوستر و بنر برای بیلبورد‌های شهری، بروشور، موشن گرافی و محتوای فضای مجازی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در بخش اقدام میدانی نیز به افرادی نیاز داریم که در تولید و تهیه ضدعفونی کننده ها، دوخت ماسک و توزیع بروشور و بسته‌های بهداشتی به ما کمک کنند.

طوماری بیان کرد: در زمینه مطالبه گری و نظارتی نیز از داوطلبان و شرکت کنندگان در پویش می‌خواهیم بر عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی در رعایت توصیه‌های بهداشتی و همچنین عدالت در توزیع اقلام بهداشتی با قیمت مصرف کننده نظارت کنند.