تاریخ : 1398,جمعه 23 اسفند17:13
کد خبر : 348756 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

باشگاه مطرح لیگ جزیره قرنطینه شد

باشگاه اورتون اعلام کرد که به خاطر داشتن علائم کرونا در یکی از بازیکنانش تمام تیم قرنطینه شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: به نقل از وب‌سایت نود، باشگاه اورتون لحظاتی پیش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که یکی از بازیکنانش علائم مشکوک به ویروس کرونا را دارد.

در همین راستا باشگاه تصمیم گرفته تمام بازیکنان و کادر فنی اش را قرنطینه کند تا تست های لازم از آنها گرفته شود.

همچنین به این خاطر ممکن است دیدار اورتون - لیورپول نیز به تعویق بیافتد.