تاریخ : 1399,جمعه 01 فروردين13:53
کد خبر : 349537 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

درخواست بازیگر پایتخت از مردم برای ماندن در خانه +عکس

اما چه میشه کرد زندگی‌ادامه‌داره و بی رحمِ. من عاجزانه ازتون میخوام سفر نرین و تو خونتون بمونید التماستون میکنم... اگه پایتخت و دیدین و لبخندی به لباتون اومد یادتون نره که به عشقه همین لحظه خیلیا زحمت کشیدن پس خرابش نکنین

خبرنامه دانشجویان ایران: همزمان با آغاز سال جدید و رسیدن فصل بهار، بهرام افشاری بلندقد‌ترین بازیگر ایرانی که پس از سال‌ها کار تئاتر با سریال محبوب و پرطرفدار پایتخت به شهرت رسید؛ در جدیدترین پست اینستاگرامی خود ویدئویی از اولین روز فیلمبرداری پایتخت ۶ را منتشر کرد و  عاجزانه مردم را به رعایت نکات بهداشتی، ماندن در خانه و پرهیز از سفر‌های نوروزی دعوت کرد.

درخواست بازیگر پایتخت از مردم برای ماندن در خانه +عکس

بهرام افشاری در پست اینستاگرامی خود نوشت:
"روز اول فیلمبرداری پایتخت این فیلمو به یادگار گرفتم که با ذوق و‌شوق لحظه سال تحویل بزارم هممون خوشحال از اینکه عیدِ امسال بازهم مهمان شماییم و دوباره خاطره بازی میکنیم هیچکدوم فکر نمیکردیم که درگیر این همه اتفاق شیم. ته دله هممون غصه داره واسه خیلی چیزایی که اتفاق افتاد و قراره بیفته، اما چه میشه کرد زندگی‌ادامه‌داره و بی رحمِ. من عاجزانه ازتون میخوام سفر نرین و تو خونتون بمونید التماستون میکنم... اگه پایتخت و دیدین و لبخندی به لباتون اومد یادتون نره که به عشقه همین لحظه خیلیا زحمت کشیدن پس خرابش نکنین".


کد خبرنگار : 16