تاریخ : 1399,سه شنبه 19 فروردين15:39
کد خبر : 351330 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بازدید مدیرعامل بنیاد علوی از کارگاه محصولات بهداشتی دانشجویان بسیجی

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: با توجه به نقش این سازمان در کادر سازی نیرو برای انقلاب، پشتبیانی از این سازمان را وظیفه خود می‌­دانم. ظرفیتی از نظام به صورت امانت در دست ماست و باید آن را به نحو احسن به کار بگیریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری فارس، محسن منصوری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بنیاد علوی با حضور در سازمان بسیج دانشجویی با اهم فعالیت‌ها و رویکردهای جدید این سازمان آشنا شد.

منصوری با یادآوری سابقه تشکلی خود گفت: معتقد به کار و تشکیلات دانشجویی هستم و دستاوردهای ما مربوط به آن زمان و کم­ کاری­ها نیز حاصل غفلت از آن زمان است. لذا با توجه به نقش این سازمان در کادر سازی نیرو برای انقلاب، پشتبیانی از این سازمان را وظیفه خود می‌­دانم. ظرفیتی از نظام به صورت امانت در دست ماست و باید آن را به نحو احسن به کار بگیریم.

وی گفت: بستر کادرسازی در بسیج دانشجویی امری نهادینه است و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حکم انتصاب ریاست محترم بنیاد مستضعفان، به کارگیری جوانان نخبه و مومن ضروری است، جوانانی که خود با سطح وسیعی از سایر جوانان متعهد و توانمند مرتبط هستند لذا ما باید از این بستر بهره برداری صحیح نمائیم.

مدیر عامل بنیاد علوی با اشاره به الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم گفت: اجرای این الگو مهم­ترین فرمان  ابلاغیه 12 بندی بنیاد از سوی معظم له است. با رویکرد سازمان بسیج دانشجویی، حل تمامی مسائل مناطق هدف یعنی فرمان رهبری محقق شده است.

منصوری تصریح کرد: ما برای خود شأن بهم‌رسانی قائل هستیم، مردم نیازمندی­هایی دارند و از طرفی نیروهای مؤمن نیز توانمندی­ و دغدغه­ هایی دارند لذا باید این فاصله­ ها را از بین برد.

در ادامه نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: از آنجایی که جنابعالی در فضای تشکلی دانشگاه رشد یافته ­اید حتما با روند کادرسازی و کار تشیکلاتی آشنایی عمیقی دارید. پیش از حضور در این سازمان طی چند ماه کلیه بیانات  مقام  معظم  رهبری را در زمینه دانشگاه، دانشجو، بسیج و ... بررسی شد که حاصل آن کادرسازی و نقش­ آفرینی تخصصی بوده است لذا وظیفه ما بسترسازی برای این جریان است.

وی گفت: با همین رویکرد، ادوار نیز در قالب مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده­ هایی دور هم گرد آمده­ اند و به صورت تخصصی با نگاه حل مسئله، به فعالیت می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با توجه به سوابق همکاری‌های گذشته دو مجموعه گفت: باید توجه داشت کادرسازی و رشد افراد زمان­بر است لذا در همکاری­ ها و سپردن مدیریت به دست نیروهای مومن می ­بایست سایر جوانب را در نظر گرفت تا بستر رشد هیچگاه از بین نرود و در کنار آن کارآمدی نیروها نیز حفظ شود.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار  مدیر عامل بنیاد علوی ضمن بازدید از کارگاه تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده که در لانه جاسوسی سابق آمریکا راه اندازی شده است از جهادگران این عرصه تقدیر کرد.