تاریخ : 1399,چهارشنبه 20 فروردين13:16
کد خبر : 351443 - سرویس خبری : فرهنگی اجتماعی

«خبرنامه دانشجویان ایران» گزارش می‌دهد؛

قرارگاه جهادی معین پیشتاز فعالیت‌های جهادی کرونایی

اعضای گروه جهادی معین اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا با راه اندازی کارگاهی در شهر اصفهان روزانه 18 هزار ماسک و 300 گان پزشکی برای مقابله با کرونا تولید و به وزارت بهداشت تحویل می دهند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با همه گیری ویروس منحوس کرونا و پای کار آمدن گروه های جهادی و مردمی برای مقابله با این ویروس و کمک به کادر درمان و پزشکی ؛ فعالیت گروه های جهادی دانشجویی بسیار قابل توجه بود و دانشجویان از بسیج دانشجویی گرفته تا اتحادیه ها و تشکل های مختلف دانشجویی هرکاری می توانستند انجام دادند تا این ایام مردم با مشکلات کمتری مواجه شوند.

در همین راستا ۴۰  نفر از اعضای گروه جهادی معین اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل هم از زمان شیوع کرونا در کشور برای مبارزه با این ویروس منحوس دست به کار می شدند.

بخشی از گروه جهادی معین نیز به خانواده‌های علاقه مند تهیه ماسک را آموزش می‌دهند و بعد از آن که کار آموزش به اتمام رسید با ارائه مواد اولیه برای تولید ماسک به این خانواده ها، آنها را در این کار خیر و جهادی شریک می‌کنند. بعد از آماده شدن ماسک‌ها توسط خانواده‌های علاقمند، این ماسک‌ها جمع آوری و به همراه ماسک هایی که در کارگاه توسط دانشجویان تولید شده، استریل شده و به وزارت بهداشت ارائه می‌شود.

گروه جهادی معین روزانه ۳۰۰ گان پزشکی و ۱۸ هزار ماسک تولید می‌کنند، که حدود ۵ تا ۶ هزار عدد از این ماسک‌ها توسط خانواده های جهادی و ما بقی هم در کارگاه تولید می‌شود.

در ادامه فیلمی از مصاحبه ها و فعالیت های اعضای گروه جهادی معین را مشاهده کنید:


کد خبرنگار : 90