تاریخ : 1399,سه شنبه 26 فروردين14:06
کد خبر : 352144 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کارگاه های تولید ماسک در آذربایجان غربی گسترش می‌یابند

سردار اللهوردی داداش زاده در آئین بازدید از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی شهید باکری که با همت سازمان بسیج دانشجویی استان ترتیب یافت، گفت: کارگاه های تولید ماسک در استان گسترش می یابد, در این زمینه کمبود جدی وجود داشت که به لطف الهی و با همت صورت گرفته کمبودها برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سردار اللهوردی داداش زاده در آئین بازدید از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی شهید باکری که با همت سازمان بسیج دانشجویی استان ترتیب یافت، گفت: کارگاه های تولید ماسک در استان گسترش می یابد, در این زمینه کمبود جدی وجود داشت که به لطف الهی و با همت صورت گرفته کمبودها برطرف خواهد شد.

او با بیان اینکه در زمینه محلول های ضدعفونی کننده مشکلی وجود ندارد، افزود: سازمان اطلاعات سپاه در یک اقدام جدید ٥ هزار عدد محلول به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داد تا در بین مراکز درمانی شهرستان ها توزیع شده و مورد استفاده قرار گیرد.

سردار داداش زاده با بیان اینکه برای رفع مشکلات خانواده های آسیب دیده از کرونا تلاش می شود، خاطرنشان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان هم بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

داداش زاده در پاسخ به این موضوع که برای تامین تلویزیون و مجله و کتاب موردنیاز در بیمارستان طالقانی چه برنامه ای دارید، اظهار کرد: بررسی های موردنیاز در این زمینه انجام می گیرد چنانچه کمبودی باشد نسبت به تهیه اقلام فرهنگی موردنیاز اقدام می شود.


کد خبرنگار : 87