تاریخ : 1399,یکشنبه 31 فروردين22:59
کد خبر : 352829 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نگاه برخی دولتمردان؛ آفت بزرگ انقلاب محرومین

نگاه برخی دولتمردان آفت و تهدید بزرگی برای انقلابِ محرومین است، انقلابی که در دهه پنجم بسیاری از آرمانهایش را تحقق بخشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، روح الله سلگی معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ طی یادداشتی نوشت: نگاه برخی دولتمردان آفت و تهدید بزرگی برای انقلابِ محرومین است، انقلابی که در دهه پنجم بسیاری از آرمانهایش را تحقق بخشید، به یُمن مجاهدت شهدا و حاج قاسم‌ها، مقاومت را در جهان اسلام بومی کرد، نبرد نامتقارن را به آزادگان جهان آموخت و پارادایم زیستِ آزادگی و ایستادگی در برابر استکبار را نهادینه و تعلیم کرد و اما سالهاست توسط جریان و تفکری ناهمگون رنجیده می شود و آرمانها و امیدهای محرومین را به تردید و ناامیدی مبدل می‌کند.

تفکر خطرناک سرمایه‌داری که آثار اضمحلال و بی ثمری آن بعد از اپیدمی کرونا بر جهانیان روشن شد اما جوندگان نشخوارهای غربیان در ایران به عنوان اذناب و اجامر نئولیبرالیسم سبب حِرمان محرومان می گردند.

مصداق این سیاستهای نئولیبرالی سوبسید دولت به واردات غذای سگ و گربه با ارز محرومین (حدود ۳ میلیارد دلار) آن هم در شرایطی که به دلیل تحریم و جنگ هیبریدی، دلار یک ابزار استراتژیک است؛ یعنی دولت ما اسلامی نیست، یعنی دولت در خدمت طبقه مرفّه است، معافیت مالیاتی سلبریتی‌های مرفه بی درد هم به این نگاه سرمایه داری اضافه کنید.