تاریخ : 1399,شنبه 24 خرداد02:31
کد خبر : 359276 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مطالبه مهم فرهنگیان از نگاه یک نماینده مجلس

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد گفت: فرهنگیان در بخش مهمی از مطالبات خود به نقش و اهمیت سند تحول بنیادین و اهمیت کار کارشناسی روی این سند آن هم از جانب دانشجویان تاکید داشتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جلسه اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان البرز با مهدی عسکری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

موضوعات مطرح شده در این جلسه نسبت بین مجلس و آموزش و پرورش، مشکلات دانشگاه فرهنگیان، مسائل و مشکلات آموزشی در استان البرز و موضوعات دیگر مرتبط با آموزش و پرورش بوده است.

عسکری در این جلسه اظهار کرد: از زمان شروع به کار مجلس یازدهم مطالبات زیادی از جانب فرهنگیان به دست ما رسیده است که بخش زیادی از این مطالبات به حق است؛ اما این مسائل و دغدغه‌ها نباید ما را از وظایف اصلی مان غافل کند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرهنگیان در بخش مهمی از مطالبات خود به نقش و اهمیت سند تحول بنیادین و اهمیت کار کارشناسی روی این سند آن هم از جانب دانشجویان تاکید داشتند.

وی تصرح کرد: قشر فرهنگیان با یک نگاه کلی نگر و همچنین توجه هم زمان به جزئیات باید به دنبال رفع مشکلات موجود در نظام آموزشی کشور باشند و این نظام آموزشی را با توجه به الگو‌های ایرانی اسلامی پیشرفت به سمت بهتر شدن سوق دهند.