تاریخ : 1399,چهارشنبه 04 تير14:43
کد خبر : 360883 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

برون سپاری پروژه، انتخابی به صرفه و اقتصادی

امروزه بسیاری از افرادی که در کسب و کارهای گوناگون مشغول به کار و فعالیت اقتصادی هستند، از اینترنت برای فروش بیشتر و کسب سود بیشتر استفاده میکنند. آنان از مزایای برون سپاری پروژه ها کمک می گیرند تا فعالیت اقتصادی آنان در مدت زمان کوتاهی رونق گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امروزه بسیاری از افرادی که در کسب و کارهای گوناگون مشغول به کار و فعالیت اقتصادی هستند، از اینترنت برای فروش بیشتر و کسب سود بیشتر استفاده میکنند. آنان از مزایای برون سپاری پروژه ها کمک می گیرند تا فعالیت اقتصادی آنان در مدت زمان کوتاهی رونق گیرد.

امروزه تعداد کثیری از مردم دنیا با استفاده از دورکاری، درآمد و بودجه مورد نیازشان برای زندگی را تامین می‌کنند و پلتفرم های همانند کانون وردپرس نیز مانند یک پل ارتباطی قوی کارفرمایانی را که نیاز به انجام پروژه های اینترنتی دارند را به افراد متخصص و حرفه ای در آن حوزه متصل میکند. بنابراین در چنین مواقعی شاهد صرفه جویی در وقت و ارائه بهترین کیفیت می‌باشیم و همین باعث میشود تا به خوبی اهمیت بالای وجود یک پلتفرم قابل اطمینان را حس درک کنیم.

کانون وردپرس باعث ایجاد نوعی هماهنگی بین کارفرمایان و فریلنسر ها میشود و به نوعی از روش های جدید استخدام و کاریابی و انجام پروژه های مهم اینترنتی، استفاده میکند.

شاید در چنین مواقعی این سوال برای شما پیش آید که چگونه ممکن است که برون سپاری پروژه ها باعث شود بیشتر صاحبان کسب و کار شود؟

در پاسخ به این سوال شما لازم است تا در ابتدا با مزایای اصلی برون سپاری پروژه ها آشنا شویم.

برون سپاری پروژه، انتخابی به صرفه و اقتصادی

مزایای برون سپاری پروژه

مزایای برون سپاری پروژه

۱. صرفه جویی در هزینه:

اولین و اصلی ترین مزیتی که میتوان برای برون سپاری پروژه از آن نام برد، صرفه جویی در هزینه ها می‌باشد. با ذکر یک مثال در رابطه با این موضوع می توان به خوبی این مزیت را درک کرد.

تصور کنید شما به یک مترجم حرفه ای برای ترجمه ی قرارداد ها و متون مختلف در شرکتتان نیاز دارید، هنگامی که بخواهید یک مترجم استخدام کنید باید هزینه های فراوانی برای اتاق کار، حقوق ثابت ماهیانه ،تجهیزات و بیمه و…..پرداخت کنید و این در حالتی می‌باشد که شما هر روز و هر هفته نیازی به مترجم ندارید.

در چنین مواردی شما میتوانید به راحتی از یک شرکت برون سپاری کمک بگیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن و با حد اقلترین دستمزد ،متن ترجمه شده تان را تحویل بگیرید.

فریلنسینگ به راحتی می تواند به شرکت های مختلف در زمینه های گوناگونی همچون: ترجمه و تولید محتوا، طراحی سایت و اپلیکیشن و….کمک کند.

برون سپاری پروژه، انتخابی به صرفه و اقتصادی

۲.صرفه جویی در زمان:

هنگامی که یک فریلنسر قبول میکند تا در مدت زمانی که شما مشخص کرده اید، پروژه شما را به اتمام برساند، نوعی تعهد کاری برای او ایجاد میشود و اینگونه زمان شما نیز از دست نخواهد رفت.

یکی از مشکلات اساسی که این روزها با وجود کارمندان حضوری ایجاد میشود آن است که کارمندان رسمی در ساعات اداری به خوبی وظایف خود را انجام نمی‌دهند و از طرفی دیگر هیچ گونه مسئولیتی را در ساعات غیر اداری بر عهده نمیگیرند،همین موضوع نیز باعث از دست رفتن زمان کارفرمایان میشود و از لحاظ اقتصادی نیز شرکت ها و صاحبان کسب و کار متضرر می‌شوند.

 

از دیگر موارد مهم و جالب مزایای برون سپاری پروژه ها :

از دیگر موارد مهم و جالب مزایای برون سپاری پروژه ها :

 ۳.افزایش خلاقیت:

جالب است بدانید که یکی دیگر از مزایای فریلنسینگ یا برون سپاری پروژه آن است که کارفرمایان می‌توانند به هزاران فریلنسر در زمینه های مختلف دسترسی داشته باشند و از مهارت های گوناگون آنان در انجام پروژه هایشان استفاده کنند و این در حالتی است که اگر شما تنها یک کارمند حضوری داشته باشید، تنها به یک نوع مهارت و تخصص دسترسی دارید و نمیتوانید پروژه های متفاوت و مختلف داشته باشید.

امروزه وجود خلاقیت و ایده های جدید می‌تواند به سرعت باعث پیشرفت کسب و کارهای گوناگون(به خصوص در فضای اینترنت)شود و به کار فرمایشات این امکان را میدهد تا از میان هزاران فریلنسر، ماهرترین و متخصص ترین آنها را برای به انجام رساندن پروژه هایشان استفاده کنند.

 

۴.انعطاف پذیری نیروی انسانی:

بسیاری از شرکت ها و سازمان هایی که امروزه در عرصه تجارت و درآمد زایی فعالیت دارند نیاز به کارمندانی فصلی دارند که تنها در یک برهه زمانی خاص انجام پروژه ها را بر عهده گیرند، در چنین مواردی استفاده از کارمندان حضوری کارآمد نمیباشد و باعث ایجاد هزینه های بالایی می شود.

فریلنسینگ به افراد این امکان را میدهد تا آنها در هر زمان که میخواهند از تخصص آنها استفاده کنند. در چنین مواقعی اصطلاحا می گوییم که فریلنسرها باعث ایجاد نوعی انعطاف پذیری نیروی انسانی در شرکت ها و سازمان ها میشوند.

ویژگی های منحصر بفرد‌ استفاده از برون سپاری پروژه

ویژگی های منحصر بفرد‌ استفاده از برون سپاری پروژه

 ۱_ماندگاری دائمی:

شاید تا کنون برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از استخدام کارمندان دائمی در شرکتتان برای انجام پروژه ها، پس از مدتی با مشکل حفظ آنان در شرکت مواجه شوید. مسلما گاهی شرکت متضرر خسارت خواهد شد و نخواهد توانست تا حقوق تمام کارمندان را تامین کند.در چنین مواردی اصولا برون سپاری پروژه ها به افراد این امکان را میدهد تا در هر زمان که به کارمند برای انجام پروژه نیاز دارند ثبت سفارش کنند و در زمان هابی که دچار رکود اقتصادی می شوند دچار خسارت از طرف فریلنسر ها نخواهند شد، چرا که آنان کارمندان حضوری و استخدامی شرکت نمی‌باشند و تنها در مواقع نیاز به فعالیت و انجام پروژه میپردازند.

برون سپاری پروژه، انتخابی به صرفه و اقتصادی

۲_پرداخت هوشمند:

برون سپاری پروژه ها از طریق پرداخت هوشمند انجام میشود و درگاه های اینترنتی در چنین مواردی نقشی در رنگ و اساسی دارند.

همانطور که اشاره کردیم، کارمندان استخدامی و حضوری ممکن است به دلیل آن که خیالشان از بابت دریافت مبلغ ماهانه و دستمزدشان راحت است در زمان های اداری در انجام کارهایشان کوتاهی کنند اما در اصل زمان برای فریلنسرها حکم پول را دارد و همین موضوع باعث میشود تا آنها کار مورد نیاز شما را به موقع انجام دهند. شما میتوانید به راحتی و بدون دردسر از طریق درگاه پرداخت هوشمند ثبت سفارش کنید تا خیالتان از بابت تحویل کارتان در موعد معین راحت باشد.

بعلاوه ی تمام موارد ذکر شده، با استفاده از خدمات برون سپاری، کارفرمایان می‌توانند به اندازه ی بودجه ای که دارند پروژه را تعیین کنند و همین موضوع باعث جلوگیری از صرف بسیاری از هزینه های اضافی خواهد شد.

همانطور که به نظر می رسد برون سپاری پروژه می تواند مشکلات بسیاری را که امروز کارفرمایان درگیر آن هستند را حل کند.


کد خبرنگار : 16