تاریخ : 1399,شنبه 14 تير20:21
کد خبر : 362258 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

وفاداری کارمندان پنتاگون نسبت به ترامپ سنجیده می‌شود

کارکنان و کارمندان وزارت دفاع آمریکا که مشغول به کار هستند، برای سنجش میزان وفاداری به ترامپ در مصاحبه کاری شرکت می کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازمهر، یک نشریه آمریکایی گزارش داد که قرار است به زودی از کارکنان و کارمندان وزارت دفاع آمریکا که مشغول به کار هستند، مصاحبه کاری گرفته شود.

در این ارتباط، نشریه آمریکایی فارین پالیسی در گزارش خود آورده است که این مصاحبه‌های کاری با هدف سنجش وفاداری اعضای وزارت دفاع آمریکا به رئیس جمهور این کشور انجام خواهد شد و قرار است افرادی برای تعیین پست‌های آتی شناسایی و در نظر گرفته شوند.

در این گزارش، با انتقاد از انجام چنین مصاحبه‌هایی، به نقل از منبعی ناشناس در پنتاگون، بیان شده است: به نظر من، این فرض درست است - یا با ترامپ همسو باشید یا اخراجید.

فارین پالیسی در گزارش خود همچنین اظهارات «اریک ادلمن»، رئیس امور سیاسی سابق پنتاگون را آورده که در آن گفته است: در طول ۳۰ سال فعالیت وی در دولت (آمریکا)، چنین اقدامی بی سابقه است.

انجام مصاحبه وفاداری به ترامپ در پنتاگون در حالی رخ می دهد که به تازگی مقاماتی از این وزارتخانه استعفا داده‌اند، از جمله «کاثرین ویلبارگر»، معاون وزیر دفاع آمریکا در امور امنیت بین‌المللی که استعفایش از چهارم جولای اجرایی می‌شود.