تاریخ : 1399,شنبه 21 تير15:37
کد خبر : 363129 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

VAR رئال مادرید را به قهرمانی نزدیک‌تر کرد

رئال مادرید برای نخستین بار در این فصل به لطف VAR یک گل به نامش ثبت شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، رئال مادرید بامداد شنبه در هفته سی و پنجم لالیگا با دو گل آلاوس را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

به نوشته میستر چیپ (کارشناس اسپانیایی) در این بازی تیبو کورتوا باز هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت. این پنجمین هفته پیاپی است که دروازه‌بان بلژیکی کلین شیت می‌کند. پیش از این چنین رکوردی در رئال مادرید توسط ایکر کاسیاس در ماه های دسامبر ۲۰۰۷ تا ژانویه ۲۰۰۸ به ثبت رسیده بود.

بهترین رکورد باشگاه هفت بازی پیاپی است.

او نخستین بازیکن تاریخ لالیگاست که در هر ۱۲ ماه سال گلزنی می کند و پاس گل می دهد.

گل آسنسیو نخستین گلی بود که VAR در این فصل به مادرید هدیه کرد.   بنزما با گلزنی اش توانست پانصدمین گل دوران مربیگری زین الدین زیدان را به ثبت برساند (تنها در زمان مربیگری میگل مونیوس چنین آماری دیده شده بود). بازیکنانی که بیشترین گلزنی را در زمان زیدان داشتند کریستیانو رونالدو (۱۱۲)، بنزما (۷۴)، گرت بیل (۴۴)، سرخیو راموس (۲۹)، ایسکو (۲۷)،  آسنسیو (۲۲)، کاسمیرو (۱۹) و موراتا (۱۹) هستند.   رئال مادرید ۲۰ پنالتی اخیر خود را به گل تبدیل کرده است.

اتفاقی که از سال ۲۰۰۴ برای هیچ تیمی رخ نداده بود. سویا در آن سال چنین رکوردی را به ثبت رساند. مادرید در سال های ۱۹۸۲ و ۱۹۸۴ نیز ۲۰ پنالتی پیاپی را به گل تبدیل کرده بود اما خوانیتو بیست و یکمین پنالتی را از دست داد.