تاریخ : 1399,سه شنبه 31 تير21:50
کد خبر : 364553 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منصوب شد

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، سید سعید بدیعی را به عنوان دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منصوب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حسن ملکی به پیشنهاد سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در ابلاغی، بدیعی را به عنوان دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منصوب کرد. بدیعی که از سال ۱۳۹۲ معاون مدیرکل و قائم مقام دفتر انتشارات و فناوری آموزشی بوده، پیش از این نیز چندین دوره دبیری جشنواره فیلم رشد را بر عهده داشته است.

دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منصوب شد

در بخشی از این ابلاغیه آمده است: شکی نیست که جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به عنوان دیرپاترین جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی در جهان، یک رویداد غرورانگیز بین‌المللی در نظام تعلیم تربیت جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند با آموزش، حفظ و انتقال دانش از طریق فیلم در بهبود فرایند یاددهی-یادگیری و تکمیل بسته‌های آموزشی مدارس، نقشی تأثیرگذار و مهم در روند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش داشته باشد.

همچنین در بخش دیگر ابلاغیه عنوان شده است: شناسایی، جذب و معرفی جدیدترین تولیدات علمی، آموزشی و تربیتی در قالب رسانه‌ای قدرتمند به نام فیلم، از جمله مأموریت‌های مهم این جشنواره برای ایجاد تنوع در محیط یادگیری، تسهیل و تعمیق محتوا و ملموس نمودن مفاهیم انتزاعی است که با استمرار آن، پیوسته راه را برای تربیت نسلی خداجوی، خلاق، حقیقت‌طلب و سربلند هموار می‌سازد.

فراخوان پنجاهمین دوره این جشنواره با انتصاب دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به زودی منتشر می شود.