تاریخ : 1399,دوشنبه 06 مرداد22:20
کد خبر : 365243 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

حمایت دستگاه قضایی از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضایی برای تحقق جهش تولید در کشور از تولیدکنندگان حمایت می‌کند .

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور ظهر امروز در بازدید از چند واحد تولیدی صنعتی شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کارهای ما در قوه قضائیه به دستور ریاست عالی قوه، حمایت از تولیدکنندگان کشور برای تحقق جهش تولید و رفع موانع تولید است.

حمایت دستگاه قضایی از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید

وی با اشاره به مسائل و مشکلات و موانع رونق تولید در کشور، افزود: بخشی از مشکلات تولیدکنندگان بحث بدهی‌های حاشیه تولید واحدهای تولیدی به دستگاه‌های مانند مالیات، تأمین اجتماعی، بانک‌ها و سایر موارد است که در مرحله اول تلاش می‌کنیم از طریق راه‌های مسالمت آمیز این مشکلات را حل و فصل کنیم و در مرحله بعد با اقدامات قضایی ضمن رفع مشکلات این واحدها، زمینه رشد و جهش رونق تولید فراهم شود.

معاون قضائی دادستان کل کشور تأکید کرد: همه هم و غمّ و تلاش دستگاه قضا این است که با استفاده از مقررات و قوانین  بتوان نسبت به تولید کنندگان ارفاقات، کمک‌ها و مساعدت‌های را کرد، ضمن اینکه معتقدیم که مطالبات نهادهایی مانند مالیات، بیمه تأمین اجتماعی و بانک‌ها نیز وصول شود.

عمرانی با تأکید بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان تصریح کرد: دستگاه‌ها و ادارات خدمات رسان و حمایتی باید اجازه دهند که تولیدکنندگان فعالیت کنند و سرپا باشند، باید در جهت وصول مطالبات مدارا کرد، مطالبات را بعد از رونق تولید هم می‌توان وصول کرد و تمام تلاش قوه قضاییه حمایت از تولید و رفع موانع و جهش تولید در کشور است.

وی دربخش دیگری از بازدید خود از شهرستان اسلامشهر در دیدار و گفت‌وگو با قضات مجتمع قضایی اسلامشهر، بیان کرد: در همه جای کشور پرونده‌های قضایی زیادی تشکیل شده و در حال رسیدگی است، خوشبختانه با تلاش کارکنان دستگاه قضایی اسلامشهر علی‌رغم وجود پرونده‌های بی‌شمار در همه شعبات این مجتمع، روند رسیدگی به پرونده بسیار رضایت بخش و قابل قبول است.

معاون قضائی دادستان کل کشور با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه دست اندرکاران در مجتمع قضایی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مجموعه دادسرا و دادگستری اسلامشهر در راستای توجه و اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری و در جهت حمایت از جهش و رونق تولید، احکام عادلانه‌ای برای پرونده صاحبان صنایع صادر و به نتیجه رسیده است.