تاریخ : 1399,دوشنبه 27 مرداد18:19
کد خبر : 367451 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جان‌باختن ۱۶۵ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2247 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که 1255 نفر از آنها بستری شده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۲۵۵ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۴۵ هزار و ۴۵۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۸۰۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۹۹ هزار و ۱۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. ۳۷۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری اضافه کرد: تا کنون دو میلیون و ۸۸۷ هزار و ۹۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی متذکر شد: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.