تاریخ : 1399,یکشنبه 09 شهريور17:42
کد خبر : 368725 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

درپی ترند شدن هشتگ‌های عاشورایی؛

طوفان جهانی کاربران توئیتر: «ما ملت امام حسینیم»

همزمان با عاشورای حسینی کاربران توئیتری با طوفان در فضای مجازی هشتگ های #الحسین_یجمعنا و #Hussain را به ترندهای جهانی تبدیل کردند، فعالین توئیتری در حرکتی مردمی و خود جوش در و دیوار توئیتر را سیاه پوش کرده و روضه خوانی امام حسین (ع) را به راه انداختند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ همزمان با عاشورای حسینی کاربران توئیتری با طوفان در فضای مجازی هشتگ های #الحسین_یجمعنا و Hussain# را به ترندهای جهانی تبدیل کردند، فعالین توئیتری در حرکتی مردمی و خود جوش در و دیوار توئیتر را سیاه پوش کرده و روضه خوانی امام حسین (ع) را به راه انداختند.

هشتگ‌زن‌هایی که نه در اتاق فکرهای سعودی و اسرائیلی و نه از خانه های منافق نشین آلبانی تغذیه می شوند و نه برای ترند کردن هشتگ هایشان اعلامیه و فراخوانی منتشر کردند.

هشتگ هایی با جنسی متفاوت که برخی عاشورا را مظهر ولایت مداری و شامل درس هایی برای ولایت گریزان می دانند، برخی از ماندگاری عشق حسین (ع) نوشتند و برخی هم صحنه ها و غربت های عاشورا را به تصویر کشاندند و اما در لابلای همه این تصاویر و عزاداری های توئیتری هر از گاهی چشم ها به عبارت ماندگار «ما ملت امام حسینیم» خیره می شود و تصاویر سردار حسین(ع) «شهید سپهبد سلیمانی» چشم نوازی می کند.


کد خبرنگار : 90