تاریخ : 1399,پنجشنبه 13 شهريور15:17
کد خبر : 369128 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دستگاه لیزر دایود الکس؛ روشی فوق العاده برای حذف موهای زائد بدن

از ویژگی های مهم لیزر دایود به ارزان بودن سرمایه گذاری اولیه و کم بودن هزینه های نگهداری اشاره کرد. این در حالیست که لیزر الکساندرایت جوابدهی نسبتا بهتری دارد. حال اگر دستگاهی بخواهید که هم به ارزانی لیزر دایود باشد و هم جوابدهی لیزر الکساندرایت را داشته باشد، لیزر دایود الکس می تواند گزینه­ی خوبی باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حذف موهای زائد بدن مسئله ای بسیار مهم برای افراد می باشد. اینکه بهترین راه برای پاکسازی پوست از موهای زائد چیست مسئله ای است که افراد زیادی با آن درگیر هستند. برای این کار راهکارهای زیادی وجود دارد. روش های مختلفی است که هر پزشکی آن را برای حذف موهای زائد به مردم پیشنهاد می دهد. باید راهکاری برای آن پیدا کنید، که به تمام سوالات شما پاسخ دهد، شما را در آینده دچار مشکل نکند. با توجه به هزینه ای که می کنید، بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد و به مراتب عوارض جانبی کمتری نیز داشته باشد. خب این ها نیازمند تحقیقاتی همه جانبه است. شما باید همه راهکارها را بررسی کنید. به نظرتان این کار ساده ای است؟ خیر.

در اینجا بنا به گفته برخی از پزشکان و متخصصین می خواهیم یکی از این راهکارها را برای شما بررسی کنیم. دستگاه لیزر دایود الکس یکی از دستگاه هایی است که در همین راستا، پزشکان زیادی از آن استفاده می کنند و آن را به بیشتر بیماران خود پیشنهاد می دهند. به گفته متخصصین پوست، این دستگاه یکی از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه هایی است امروزه برای حذف موهای زائد بکار گرفته می شود. برای صحت این موضوع با هم این دستگاه را بررسی می کنیم.

به شما پیشنهاد می دهیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید، تا بتوانید بهترین راهکار را برای حذف موهای زائد خود استفاده کنید.

یک بررسی همه جانبه از دستگاه لیزر دایود الکس

دستگاه لیزر دایود الکس؛ روشی فوق العاده برای حذف موهای زائد بدن

اگر اندکی دستگاه های لیزر برای حذف موهای زائد را بررسی کنید با مدل های مختلفی روبرو می شود که هر کدام مزایا و معایبی را به همراه خود دارد. یکی از مهم ترین نکاتی که باعث شده، این دستگاه را یکی از بهترین دستگاه­ها برای حذف موهای زائد، شناخت، تلفیق بودن آن از دو دستگاه خاص لیزر الکساندرایت و لیزر دایود است. در اینگونه دستگاهها شما با تکنولوژی دایود طول موج لیزر الکساندرایت را خواهید داشت.

از ویژگی های مهم لیزر دایود به ارزان بودن سرمایه گذاری اولیه و کم بودن هزینه های نگهداری اشاره کرد. این در حالیست که لیزر الکساندرایت جوابدهی نسبتا بهتری دارد. حال اگر دستگاهی بخواهید که هم به ارزانی لیزر دایود باشد و هم جوابدهی لیزر الکساندرایت را داشته باشد، لیزر دایود الکس می تواند گزینه­ی خوبی باشد.

یکی دیگر از قابلیت هایی که باعث می شود این دستگاه با دیگر دستگاه ها، متمایز شود، توانایی آن در ساطع کردن لیزر در سه طول موج مختلف است. اغلب این نوع دستگاهها را لیزر دایود الکس با هندپیس تلفیقی، سه­گانه و یا تریپلت می­نامند. این نوع هندپیس ها هر سه طول موج 755 نانومتر (الکس)، 808 نانومتر (دایود) و 1064 نانومتر ان دی یاگ را ساطع می کند.

شما با این قابلیت، دیگر نگران موهای زائد با عمق زیاد، در پوست خود نخواهید بود. لیزری که با این طول موج ها بر روی پوست شما تابیده می شود، هر نوع موی زائدی را به خوبی از بین می برد. از این جهت بسیاری از مراکزی که به حذف موهای زائد می پردازند، به خرید دستگاه لیزر دایود پرداخته اند. اما سرعت کار در این دستگاه نیز نسبت به دستگاه های دیگر، تفاوت دارد. این دستگاه چون سرعت بالاتری در تابیدن لیزر به پوست را دارد، سرعت انجام درمان با آن نیز نسبت به دیگر دستگاه ها بیشتر خواهد بود.

دستگاه لیزر دایود الکس چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

شاید برای شما هم سوال باشد که عملکرد این راهکاری که توسط پزشکان متخصص زیادی، پیشنهاد می شود چیست و چگونه موهای زائد بدن شما را در بهترین حالت ممکن پاکسازی می کند. پزشک متخصص با تابیدن اشعه لیزر در قالب پالس به پوست بدن، باعث مختل شدن چرخه رشد موهای زائد می شود. این کار در تعداد جلسات مشخصی انجام می گیرد و پس از مدتی رشد موهای زائد، به طور کلی قطع می شود. انرژی لیزر بعد از تابیدن به انرژی گرمایی تبدیل شده و باعث می شود که ریشه مو سوزانده شود و اما مهمترین قابلیتی که برای هر بیماری، دوست داشتنی است، سیستم خنک کننده قوی دستگاه لیزر دایود الکس است. شما زمانی که در معرض اشعه لیزر قرار می گیرید، گرمایی را حس می کنید که ممکن است برای برخی از قسمت های بدن که پوست نازکتری دارد، غیرقابل تحمل شود و با درد شدیدی روبرو شوید. اما این قابلیت فوق العاده کاربردی این دستگاه باعث می شود، که این احساس درد، به کمترین حد خود برسد. این باعث شده است که خرید دستگاه لیزر دایود رشد بسیار زیادی را در سال گذشته تجربه کند.

دستگاه لیزر دایود الکس؛ روشی فوق العاده برای حذف موهای زائد بدن

برای حذف موهای زائد، بهترین راه را انتخاب کنید

اطلاعاتی که ما در این مقاله در اختیار شما قرار دادیم در مورد یک دستگاه لیزر حذف موهای زائد است. باید توجه کنید که این دستگاه سر تا سر جهان فروش قابل ملاحظه ای داشته است و باعث شده است که مراکز مختلفی که به حذف موهای زائد می پردازند، دست به کار شده و خرید دستگاه لیزر دایود را در اولین لیست خرید تجهیزات، برای خود قرار دهند. اکنون دیگر نیازی نیست که برای از بین بردن موهای زائد بدن نگران مسائلی همچون سازگاری لیزر با پوست، سازگاری دستگاه با نوع پوست و عوارض جانبی آن باشد. دستگاه لیزر دایود الکس خیال شما را از هر جهت راحت کرده است و دغدغه ها شما را نیز به کمترین حد خود می رساند