تاریخ : 1399,سه شنبه 18 شهريور16:35
کد خبر : 369641 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

حضور دانش‌آموزان در کلاس درس اختیاری است

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس نشست صبح امروز این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش را تشریح کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه  درباره مباحثی همچون بازگشایی مدارس و مباحث مربوط به استخدام آموزشیاران نهضت سوادآوری بحث و تبادل نظر انجام شد.

وی با اعلام اینکه  وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز درباره حضور دانش‌آموزان در کلاس های درس، گفت که حضور  آنها اختیاری است، ادامه داد: حاجی میرزایی تاکید کرد که آموزش و پرورش موظف است خدمات آموزشی را به دانش آموزان ارائه کند.

نماینده همدان در مجلس  با اشاره به حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه امروز این کمیسیون تصریح کرد: وزیر علوم در این جلسه به سوالات 8 تن از نمایندگان پاسخ داد که برخی از نمایندگان از توضیحات وی قانع شدند و برخی دیگر دو هفته به وزیر فرصت دادند تا مشکلات مطروحه را حل و فصل کند.

فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس تصریح کرد: سوالات نمایندگان درباره معیارهای جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها  و وضعیت دانشگاه های پیام نور بود که وزیر درباره این موضوعات توضیحاتی را ارائه کرد.