تاریخ : 1399,یکشنبه 23 شهريور14:13
کد خبر : 370079 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

وام ۲۰ میلیون تومانی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور

دانشجویان مقطع دکتری می‌توانند از وام ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱.۴ درصد برای هزینه‌های دانشجویی خود استفاده کنند. این در حالی است که پس از بازپرداخت اقساط این وام این دانشجویان می‌توانند از تسهیلات دانشجویی برای چندمین بار بهره‌مند شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، با بیان اینکه دانشجویان مقطع دکترا می‌توانند از وام ۲۰ میلیون تومانی برای شهریه خود استفاده کنند، گفت: این دانشگاه برای نیم‌سال تحصیلی مهر ماه در ۵۰ رشته تحصیلی در ۱۹ مرکز دانشگاهی در سراسر کشور در مقطع دکتری دانشجو پذیرش می‌کند.

*  وام ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱.۴ درصد برای هزینه‌های دانشجویی
وی افزود: دانشجویان مقطع دکتری می‌توانند از وام ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱.۴ درصد برای هزینه‌های دانشجویی خود استفاده کنند. این در حالی است که پس از بازپرداخت اقساط این وام این دانشجویان می‌توانند از تسهیلات دانشجویی برای چندمین بار بهره‌مند شوند.

* دانشجویان متقاضی تحصیل در پیام نور در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند
بهروز تصریح کرد:‌با توجه به اینکه نتایج آزمون سراسری از سوی آموزش سنجش کشور اعلام شده است دانشجویان متقاضی برای تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش رشته‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.