تاریخ : 1399,شنبه 29 شهريور22:01
کد خبر : 370762 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تذکر به وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی روز یک‌شنبه مجلس

تذکر به وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی روز یک‌شنبه مجلس، تلاش برای حفظ سلامت دانش‌آموزان در اماکن آموزشی و توزیع بیش از 10 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان آستارا از جمله مباحث موردطرح در جلسه شورای اداری این شهرستان بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس ، غلام‌رضا مرحبا ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان آستارا باوجود سه مرز زمینی، ریلی و دریایی با نرخ بیکاری دورقمی مواجه بوده و این مشکل مرزداران غرب استان گیلان را نگران کرده است.

تذکر به وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی روز یک‌شنبه مجلس

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار داریم کتب درسی که در وزارت آموزش‌وپرورش تألیف و تدوین می‌شوند بدون مشکل به دست دانش‌آموزان برسند، گفت: در جلسه علنی روز یک‌شنبه قرار است به وزیر آموزش‌وپرورش در این خصوص تذکر بدهم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان شهرستان آستارا را پایگاه مؤمنان دیگر کشورهای منطقه دانست و تصریح کرد: در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل این شهرستان مساجدی نیمه‌کاره وجود دارند که مردم روی خاک عزاداری می‌کنند و این در شأن مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان آستارا نیست.

تلاش برای حفظ سلامت دانش‌آموزان در اماکن آموزشی

فرماندار شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه بندر و گمرک می‌توان برای اشتغال پایدار شهرستان آستارا یک برنامه‌ریزی اساسی کرد، اظهار کرد: مدیران باهدف اتمام طرح‌های نیمه‌تمام برای جذب اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی تمام تلاش خود را به کار ببندد.

عباس صابر با اشاره به اینکه سلامت دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها در اماکن آموزشی باید موردتوجه آموزش‌وپرورش و شبکه بهداشت و درمان قرار بگیرد، تصریح کرد: دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا نیز مکلف هستند به این دو نهاد دیگر با ویروس کووید ۱۹ کمک کنند.

توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته غذایی در بین نیازمندان آستارا

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته غذایی به ارزش بیش از دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال باهمت خیرین، بسیجیان، ادارات و گروه‌های جهادی در قالب طرح مواسات در بین نیازمندان توزیع‌شده است.

نظام عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته تاکنون بالغ‌بر یک‌هزار و ۱۰۰ بیمار مشکوک به ویروس کووید ۱۹ و شبه آنفوآنزا در بخش بیماران کرونایی بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا بستری و تحت‌ مراقبت قرارگرفته‌اند.