تاریخ : 1399,جمعه 04 مهر19:15
کد خبر : 371310 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

بلاتکلیفی در اردوی استقلال، شاید الهلال برگردد!

درحالی که باشگاه الهلال عربستان به دلیل وجود تعداد بالایی از بازیکنان کرونایی از لیگ قهرمانان آسیا کنار کشیده بود، اما زمزمه بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا شنیده می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازشهرآرانیوز، شاید الهلال به لیگ قهرمانان برگرددد! مجید نامجو مطلق نیز به شدت از این اتفاق نگران و ناراحت است و درباره بازگشت الهلال می‌گوید: «هنوز شرایط ما مشخص نیست، چون الهلال عربستان نامه رسمی به‌ای اف سی زده و خواستار باقی ماندن در مسابقات شده است. من از هم از مجموعه باشگاه درخواست کردم که با‌ای اف سی نامه نگاری کرده تا تکلیف بازی روز شنبه ما مشخص شود. ما باید هر چه سریعتر حریف روز شنبه تیممان را بشناسیم و آن‌ها را آنالیز کنیم. البته کار را شروع کرده ایم، ولی به هر صورت بهتر است از این وضعیت سردرگم خارج شویم.»

با توجه به صحبت‌های مطلق به نظر می‌رسد که الهلال عربستان قصد دارد برای بازی شنبه مقابل استقلال قرار بگیرد، اما روشن نیست که کنفدراسیون فوتبال آسیا آیا با این بازگشت موافقت کند یا خیر. به هرحال وضعیت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا بسیار عجیب و بحث برانگیزشده و استقلالی‌ها پیش ازاین هم با بلاتکلیفی‌هایی درباره بازی با الوحده مواجه بودند و به نظر می‌رسد در آستانه بازی با شنبه شب نیز این تردید و دودلی اردوی آن‌ها را فرا گرفته است.