تاریخ : 1399,دوشنبه 07 مهر17:16
کد خبر : 371573 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نور از ۹ مهر ماه آغاز می‌شود

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور از ۹ مهر ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ مهرماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، بهنوش سلیم بهرامی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: سی و سومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز دوشنبه ۲۱ مهرماه سال ۹۹ به صورت حضوری و الکترونیکی در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب و شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: متقاضیان شرکت در این آزمون از ۹ لغایت ۱۵ مهرماه سال جاری فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و آزمون azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home برای ثبت نام اقدام کنند.

سلیم بهرامی زمان دریافت کارت آزمون را از ۱۹ لغایت ۲۱ مهرماه اعلام کرد و گفت: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.