تاریخ : 1399,سه شنبه 08 مهر21:00
کد خبر : 371719 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نمایندگان از توضیحات «حاجی میرزایی» قانع نشدند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی سوال ۵ نماینده از حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، گفت: نشست بررسی سوال چند تن از نمایندگان از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در دستور کار امروز اعضای کمیسیون اجتماعی قرار داشت.

نمایندگان از توضیحات «حاجی میرزایی» قانع نشدند

وی افزود: در این جلسه سوالات خانم هاجر چنارانی نماینده نیشابور و فیروزه با دو فقره، آقایان محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌‎شهر، محمد حسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب، معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار، کنارک، قصرقند و سیدعلی موسوی نماینده ملکان مطرح و بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره موضوع و محور سوالات مطروحه از وزیر آموزش و پرورش، بیان داشت: محور سوالات نمایندگان پیرامون تعیین تکلیف فرهنگیان، منابع انسانی و وضعیت معلمان حق‌‎التدریسی، خرید خدمت و فعال در مدارس غیرانتفاعی و حوزه رفاه معلمان در کشور بود که قلمرو آنها ملی شناخته شد.

بابایی تصریح کرد: حاجی میرزایی توضیحاتی را پیرامون پرسش‌های مطرح شده ارائه کرد اما 4 نفر از آنها از جمله چنارانی، آصفری، سعیدی، نقدعلی، موسوی از پاسخ وزیر قانع نشدند و مقرر شد ظرف یک ماه آینده سوالات بار دیگر در کمیته‌های مربوطه زیرمجموعه کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد و چنانچه به نتیجه نرسیدند در صحن مجلس مطرح شوند.