تاریخ : 1399,چهارشنبه 09 مهر14:18
کد خبر : 371788 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تشکر از مجلس برای رزم‌حسینی

رئیس جمهور گفت: وزارت صمت یکی از وزارتخانه‌هایی است که امروز در خط مقدم مبارزه در شرایط تحریم است و بار مسئولیت تأمین کالاهای اساسی، ضروری و بخش بزرگی از بار تولید را بر دوش دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت با تشکر از نمایندگان مجلس به‌علت رأی اعتماد به رزم حسینی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت صمت، گفت: چندماه بود این وزارتخانه یا سرپرست اداره می‌شد و با این رأی این وزیر مشخص شد و بار مسئولیت را بر دوش گرفته است.

تشکر از مجلس برای  رزم‌حسینی

وی افزود: وزارت صمت یکی از وزارتخانه‌هایی است که امروز در خط مقدم مبارزه در شرایط تحریم است و بار مسئولیت تأمین کالاهای اساسی، ضروری و بخش بزرگی از بار تولید را بر دوش دارد. چهار مسئله به‌عنوان مسئولیت‌های اصلی وزارت صمت است که من آن‌را در پیوست حکم وزیر ابلاغ کردم، اولین مسئله، بحث جهش تولید است که همه ما امسال مسئولیت داریم این شعار را محقق کنیم و حرکت تولید ما در زمینه تولید باید بهتر از سال‌های قبل باشد.

رئیس‌جمهور بیان کرد: علیرغم کرونا و مشکلاتی که برای ما ایجاد کرده، آمار تولید در پنج‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بسیاری از بخش‌های صنعتی شاهد رشدهای 18 و 12 درصدی هستیم. از فولاد و پتروشیمی گرفته تا کالاهای مورد نیاز مردم و لوازم خانگی و خودرو که رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است. این مهم است که مردم بدانند علیرغم سختی‌ها، بخش تولیدی ما در کشاورزی، صنعت و بخش‌هایی از خدمات شاهد رشد قابل ملاحظه هستیم؛ جهش و رونق تولید وظیفه مضاعفی بر دوش همه ماست.