تاریخ : 1399,چهارشنبه 09 مهر20:47
کد خبر : 371866 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

۴۵ میلیارد و۳۳۳ میلیون تومان تسهیلات کرونایی در قم پرداخت شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: سهم استان از تسهیلات بسته های حمایتی کرونا ۳۱۳ میلیارد و۱۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۴۵ میلیارد و۳۳۳ میلیون تومان برای افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از تسنیم، مصطفی کاویانی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری،فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: 92 میلیارد و 816 میلیون تومان متقاضی سهمیه استان قم بوده که در این زمینه قم رتبه هفتم کشور را به خود اختصاص داده است.

۴۵ میلیارد و۳۳۳ میلیون تومان تسهیلات کرونایی در قم پرداخت شد

در ادامه این جلسه یکی از مسئولان اتاق اصناف قم با اشاره به اعمال محدودیت ها گفت: اصناف قم از شروع بحران تاکنون آسیب جدی از بحران کرونا دیده اند و به نظر اعمال تعطیلی و محدودیت به صلاح نیست.

کریمی افزود: افزایش آمار مبتلایان حاصل کاهش پروتکل های بهداشتی از سوی مردم است و اعمال محدودیت در شرایط کنونی به صلاح نیست و دستاوردی ندارد.

بهرام سرمست استاندار قم هم با شنیدن این گفته اعتراض کرد و گفت: مصلحت استان در این مقطع زمانی را ستاد کرونا ودانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت می داند و این نظریات برای ما به عنوان یک مصوبه لازم اجرا است، سازمان صمت و اتاق اصناف مکلف بر رعایت این محدودیت ها هستند.