تاریخ : 1399,چهارشنبه 09 مهر22:23
کد خبر : 371887 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

خوزستان سراسر قرمز شد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: وضعیت کرونا در سراسر خوزستان قرمز است و به درخواست دانشگاه علوم پزشکی پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها در استان خوزستان تعطیل می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از تسنیم، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بررسی وضعیت کرونا در خوزستان به استانداری اعلام کرده است که کل استان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.

خوزستان سراسر قرمز شد

وی افزود: برای غلبه بر کرونا نیاز به همراهی همه مردم داریم و برای حفظ جان شهروندان لازم است ضوابط بهداشتی را رعایت کنیم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعلا پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها در استان خوزستان تعطیل می‌شوند. تعطیلی مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه‌ها است.

نجاتی بیان کرد: در این راستا نامه‌ای با امضای استاندار خوزستان به فرمانداران ابلاغ شده است تا همه پارک‌ها تعطیل و خاموش شوند و از رفت و آمد جلوگیری شود. نیروی انتظامی نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین نامه‌ای با امضای استاندار به مسئول دبیرخانه ائمه جمعه در خصوص عدم برگزاری نماز جمعه و جماعت تا زمانی که خوزستان چنین شرایطی داشته باشد، ابلاغ شده است.