تاریخ : 1399,پنجشنبه 10 مهر14:14
کد خبر : 371922 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بدرقه باشکوه شهید هراچ هاکوپیان از دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

پیکر پاک و مطهر شهید هراچ هاکوپیان با حضور مسئولان لشکری و کشوری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به زادگاهش بدرقه شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آنا از زاهدان، پیکر پاک و مطهر شهید هراچ هاکوپیان با حضور روحانیون معزز، مسئولان لشکری و کشوری و همرزمان شهید در مراسم خاص نظامی و بر دستان مردم، استادان و دانشجویان باشکوه تمام به زادگاهش بدرقه شد و هفت سال میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از این میهمان به پایان رسید.

قرار گرفتن در دهه ۴۰ انقلاب حاصل رشادت‌های رزمندگان

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب مهندسی شد تا مرزبندی‌ها حذف و کرامت و جایگاه انسانی نهادینه شود.

سلطانعلی میر افزود: قرار گرفتن در دهه ۴۰ انقلاب حاصل رشادت‌های رزمندگان اسلام از همه گروه‌ها و اقشار مختلف فارغ از هر نژاد، زبان، قوم و دینی از دوران دفاع مقدس تاکنون بوده و فارس، سیستانی، بلوچ، ترک، لر، مسیحی، کلیمی و زرتشتی برای حفظ مرزها و کیان اسلامی و انسانیت جانفشانی کردند که خون هراچ هاکوپیان گواه این ادعاست.

وی عنوان کرد: کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و حتی مردم با این شهدای گمنام انس گرفته‌اند و مزار این شهید بزرگوار و دیگر شهید گمنام به محفل انسی تبدیل شده که کارکنان، استادان و دانشجویان هر روز دقایقی را در کنار آنان  به آرامش می‌رسیدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: سخت است دل کندن از شهید گرانقدر هراچ هاکوپیان؛ اما پایان ۳۳ سال چشم‌انتظاری مادر و پدر وی را بر خواسته و محبت خودمان در اولویت می‌دانیم و این اطمینان خاطر را می‌دهیم که جایگاه و المان یادبود وی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان حفظ خواهد شد و محبت این شهید بزرگوار در قلب و یاد و خاطرمان خواهد ماند.