تاریخ : 1399,دوشنبه 14 مهر13:41
کد خبر : 372317 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دعوت یک تشکل دانشجویی از رئیسی برای حضور در جلسه‌ بررسی واگذاری پالایشگاه کرمانشاه

بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با صدور نامه‌ای از رئیس دستگاه قضا برای حضور در جلسه‌ای به منظور بررسی واگذاری پرشائبه پالایشگاه نفت کرمانشاه به بخش خصوصی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه از ایشان برای حضور در جلسه‌ای با موضوع بررسی واگذاری پرشائبه پالایشگاه نفت کرمانشاه به بخش خصوصی دعوت به عمل آورد.

در این نامه آمده است:

ضمن تقدیر از زحمات حضرتعالی، احتراما به استحضار میرساند، به موجب اجرای ناعادلانه خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه و بیکار شدن عده‌ای از کارکنان آن، طبق گزارش‌های مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و کمیسیون انرژی مجلس اهلیت خریدار رد و نحوه قیمت گذاری مشکوک بوده همچنین علی رغم تائید تخلف صورت گرفته در واگذاری پالایشگاه کرمانشاه از سوی دیوان محاسبات کشور هنوز مشکلات مذکور در خصوص اشتغال کارگران اخراجی و خصوصی سازی ناعادلانه پالایشگاه و به تاراج رفتن سرمایه‌ی ملی مردم استان کرمانشاه به طور عملی و جدی حل نشده است.

لذا از حضرتعالی خواهشمند است جهت جلوگیری از ضایع شدن بیت المال و جلوگیری از این ظلم آشکار در حق کارگران اخراجی پالایشگاه به عنوان حافظ منافع ملت بزرگ ایران در یک جلسه که بسیج دانشجویی دانشگاه رازی اقدامات لازم جهت برگزاری آن را انجام خواهد داد حضور بعمل آورده و پای صحبت‌های دردمند این قشر از کارگران در جامعه بنشینید.

امید است این جلسه کمک به حل شدن هر چه سریع‌تر مشکلات مذکور نموده و از به تاراج رفتن بیت المال و سرمایه ملی مردم استان جلوگیری به عمل آورد.


کد خبرنگار : 38