تاریخ : 1399,سه شنبه 15 مهر13:43
کد خبر : 372437 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تمدید مهلت ارسال مستندات داوطلبان آزمون دکتری علوم پزشکی

مهلت ارسال مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی و ارسال کلیپ (ارائه مجازی) داوطلبان مجاز آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) علوم پزشکی تمدید شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۹۹ گروه علوم پزشکی در پنج نوبت در روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۹ در ۲۹ دانشگاه علوم پزشکی با حضور ۱۳ هزار و ۶۷۳ نفر برگزار شد.

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۹۹ گروه علوم پزشکی ۱۸ شهریور ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و داوطلبان تا ۲۴ شهریور فرصت داشتند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

از تعداد ۱۳ هزار و ۶۷۳ نفر داوطلب حاضر در جلسه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت تعداد ۳ هزار و ۳۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته محل بوده اند که از این تعداد ۳ هزار و ۲۷۱ نفر انتخاب رشته محل خود را انجام دادند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی فرصت ارسال مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی و ارسال کلیپ (ارائه مجازی) داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ که در آزمون مرحله اول مجاز به انتخاب رشته / محل شده اند را تمدید کرد.

داوطلبان می‌توانند تا پایان امروز سه شنبه ۱۵ مهرماه نسبت به ارائه و ارسال مدارک و بارگذاری کلیپ (ارائه مجازی) اقدام کنند.

هر داوطلب (در هر رشته) فقط یک بار مجاز به ویرایش کلیپ ارسالی (حذف و بارگذاری مجدد) در همان بازه زمانی مشخص شده است.

لازم است داوطلبان فرم درج سوابق را از سایت پرینت گرفته و پس از تکمیل و امضا، به صورت pdf ذخیره و آن را در سایت بارگذاری کنند. در ضمن باید مستندات دیگر خود را مطابق فرم فوق در سایت بارگذاری کنند.

تطبیق کامل مدارک اظهار شده در فرم درج سوابق، با مدارک بارگذاری شده، بسیار مهم بوده و امتیاز سوابق آموزشی و پژوهشی تنها به مدارکی تعلق می‌گیرد که در فرم درج سوابق اظهار شده و مستند مربوط به آن نیز بارگذاری شده باشد. در مورد مقالات نیز تنها مستندات مؤید انتشار قطعی مقاله مورد پذیرش خواهد بود.

بنابراین از بارگذاری مستندات مربوط به ارسال (Submission) یا تحت بررسی بودن (Under Revision) مقاله خودداری شود. تنها مقالات اصیل (Original) برگرفته از پایان نامه یا در ارتباط موضوعی با مقطع قبل و مقالات systematic review مرتبط دارای امتیاز هستند. داوطلبان از بارگذاری مقالات غیرمرتبط خودداری کنند.

داوطلبان توجه کنند در صورت ارتکاب به هرگونه تقلب در تهیه آثار علمی و محتوای مندرج در مرحله دوم آزمون ورودی، طبق قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی و آئین نامه انضباطی دانشجویان با آنها برخورد خواهد شد.

با توجه به این که نتایج آزمون بر اساس مدارک ارائه شده توسط داوطلبان، استخراج شده و داوطلبان متعهد به صحت مطالب ارسالی هستند، در صورت محرز شدن موارد مغایرت در هر مرحله از آزمون و / یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن تلقی شده و مسئولیت آن بر عهده داوطلبان است و طبق مصوبات هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها با آنان برخورد خواهد شد.

کیفیت فایل ارسالی مهم نیست، بلکه کافیست از نظر صدا و تصویر قابل تشخیص باشد. ملاک نمره دهی، محتویات ارائه شده در کلیپ است نه کیفیت آن.