تاریخ : 1399,سه شنبه 15 مهر20:58
کد خبر : 372484 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تردد همچنان سنگین محور فیروزکوه در روزهای کرونایی

با شروع موج سوم کرونا و افزایش آمار بستری‌ها و فوتی‌ها و پس از اعلام محدودیت‌های کرونایی با اینکه تصور می‌شد شرایط کمی متفاوت شود تردد همچنان در محور فیروزکوه سنگین است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» در هفته‌های اخیر مسافرت‌ها، تجمع‌ها، برنامه‌ها و مواردی از این دست شدت یافت و توجه به پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی اهمیت کمتری یافت و کرونا به اوج خود رسید.

در هفته اخیر با توجه به این وضعیت و استمرار آن همچنین شیب تند این بیماری کووید۱۹ شاهد وضع محدودیت‌های جدید در ایام کرونا هستیم.

این محدودیت‌ها از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ مهرماه و مصادف با اربعین حسینی و تعطیل رسمی شده است و با توجه به این مطلب و وضع محدودیت‌ها انتظار می‌رفت که از حجم مسافرت‌ها کاسته شده و ما شاهد کاهش حجم ترافیک در محور فیروزکوه به شمال کشور باشیم.

اما وقتی سراغ مصاحبه با رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فیروزکوه رفتیم و وضعیت جاده را مشاهده کردیم متوجه متفاوت رقم خوردن شرایط تأسف بار ادامه و شدت سفرها شدیم.

سرگرد رضا جهانی رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هرچه به آخر هفته نزدیک می‌شویم حجم تردد این روزها در محور فیروزکوه به نسبت آخر هفته‌های گذشته کم نشده و به دلیل تعطیلات پیش رو نیز افزایش داشته است.

وی در ادامه گفت: ترافیک سنگین در این محور نداریم اما حجم تردد افزایش داشته است.

اکنون با توجه به شرایط موجود و مسافرانی که در حال انتقال و جابه‌جایی احتمالی ویروس کرونا به شهرهای شمالی کشور هستند، تأثیرگزاری این محدودیت‌ها باید ارزیابی شود و تصمیمات جدیدی اتخاذ شود چرا که فقط تعطیل کردن چند کسب و کار خرد در استان تهران قطعاً کمک شایانی به مدیریت وضعیت کنونی کشور نکرده و کشور نیازمند تصمیمات جدی‌تری برای مدیریت ویروس کرونا است.