تاریخ : 1399,چهارشنبه 16 مهر20:07
کد خبر : 372618 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

نتایج مرحله اول ۴ دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد

اسامی واجدین شرایط مرحله دوم برای رشته های مورد پذیرش دانشگاه های شاهد، علوم بهزیستی، علوم پزشکی ارتش و علوم پزشکی بقیه الله (عج) در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: درباره اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۹۹ در هفته آخر مهر ماه اطلاعات لازم ارائه خواهد شد.

نتایج مرحله اول ۴ دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد

داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد، دانشگاه های علوم پزشکی ارتش، بقیه الله (عج) و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بوده که در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن دانشگاه ها اقدام کرده اند می توانند با وارد کردن کد رهگیری در همین سامانه می توانند نتیجه خود را مشاهده کنند.

اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفاً بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب است و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن برای داوطلب ایجاد نمی کند.

داوطلبان جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان دقیق و مکان به سامانه دانشگاه مراجعه و یا با شماره تلفنهای مربوطه هماهنگی کنند.

دانشگاه علوم پزشکی ارتش: مصاحبه رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ارتش با تشکیل گروه skype و عضویت داوطلبان معرفی شده در گروه مذکور، به صورت آنلاین و مجازی در روز یکشنبه ۲۰ مهرماه صورت خواهد گرفت. دانشگاه مذکور از طریق ارسال پیامک و یا تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون، هماهنگی لازم را با داوطلب انجام خواهد داد.

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج): به دلیل اینکه پذیرش صرفاً از میان نیروهای مسلح صورت می گیرد، لذا نیازی به مراجعه حضوری جهت مصاحبه نیست. اطلاع رسانی زمان و مکان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون، توسط آن دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

دانشگاه شاهد: زمان مصاحبه رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد، روز یکشنبه ۲۰ مهر ساعت ۱۳ برای خانم ها و ساعت ۱۵ برای آقایان است.

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی: با توجه به غیر حضوری بودن جلسه مصاحبه، ابتدا لازم است داوطلبان مدارک و مستندات خودرا شامل اسکن موارد زیر حداکثر تا ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۹ مهر به آدرس ایمیل: socialwork.uswr.ac.ir@gmail.com ارسال کنند.

عدم ارسال مدارک و یا عدم ارتباط حضور مجازی در ساعت مقرر، به منزله انصراف داوطلب بوده و متعاقباً اقدامی میسر نخواهد بود. مصاحبه از ساعت ۸ تا ۱۷ روز دوشنبه ۲۱ مهر با امکان برقراری ارتباط به صورت صوت و تصویر از طریق برنامه Adobe connect و با لینک https://connect.uswr.ac.ir/sw-meeting انجام خواهد شد.

برای هر داوطلب ساعت حضور مجازی مجزا تعیین شده است. زمان و ساعت دقیق آن از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام داوطلب، پیامک خواهد شد. در زمان تعیین شده داوطلب باید به سوالات ارزیابان در مصاحبه غیر حضوری پاسخگو باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال به ادرس ایمیل پیش از برگزاری مصاحبه شامل مدرک تحصیلی کارشناسی، گواهی سوابق کاری، مستندات همکاری یا اجرای پژوهش های مرتبط، مقاله علمی پژوهشی، مجری پژوهش و یا همکار پژوهش، مستندات شرکت یا سخنرانی در کارگاه و همایش های مرتبط، مستندات آموزش، تدریس است.

داوطلبان رشته مددکاری اجتماعی در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با جلسه مصاحبه، درخواست خود را به آدرس ایمیل socialwork.uswr.ac.ir@gmail.com ارسال کنند.