تاریخ : 1399,چهارشنبه 23 مهر17:19
کد خبر : 373247 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رصد فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان علمی کاربردی در ایام کرونا

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: نحوه اجرای فعالیت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در شرایط کرونا رصد و پایش می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سیداحمدرضا پیش بین از لزوم پیگیری فعالیت های فرهنگی در مرکز آموزشی و استفاده از کلیه ظرفیت های فضای مجازی برای اجرای فعالیت های فرهنگی در سال تحصیلی جدید این دانشگاه خبر داد.  

وی گفت: نظر به نقش و جایگاه فعالیت های فرهنگی در ایجاد نشاط، پویایی و رشد استعدادهای دانشجویان، جلسات  تخصصی فرهنگی ودانشجویی به صورت منطقه ایی و با حضور رؤسا، مدیران و کارشناسان فرهنگی واحدهای استانی به صورت مستمر و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می­ شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: جلسه مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی متشکل از استان های(مازندران، گلستان، گیلان) منطقه ۲ و (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل) منطقه ۳ به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و پیشنهادها و نقطه نظرهای کارشناسان و مسئولین جهت هم افزایی بیشتر اخذ و جمع آوری شد.

پیش بین افزود: جلسات مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت جدی ادامه خواهد داشت و روند فعالیت های فرهنگی در مناطق ۹ گانه این دانشگاه مورد پیگیری و ارزیابی قرار خواهد گرفت.