تاریخ : 1399,چهارشنبه 30 مهر21:48
کد خبر : 373928 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مجمع جهانی دوسالانۀ فدراسیون جهانی گلف برگزار شد

وبینار مجمع جهانی دوسالانۀ فدراسیون جهانی گلف با حضور عزیزی رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازمهر، نشست دوسالانه رؤسای فدراسیون‌های گلف کشورهای دنیا به‌صورت وبینار و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و فدراسیون گلف با ۲ حق رأی عزیزی رئیس فدراسیون و نازنین شهرکی به‌عنوان نماینده ملی‌پوشان در این اجلاس شرکت کرد.

مجمع جهانی دوسالانۀ فدراسیون جهانی گلف برگزار شد

مجتبی صفی‌پور رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون گلف در این خصوص افزود: ازجمله موضوعات مطرح شده در دستور جلسه این نشست می‌توان به برگزاری انتخابات برای انتخاب میزبان مسابقات قهرمانی گلف آماتور جهان در سال ۲۰۲۳ از بین دو شهر سنگاپور و دبی، به‌روزرسانی و ارائه گزارش‌های مالی و گزارش مدیران اجرایی فدراسیون بین‌المللی گلف به حاضرین اشاره کرد. همچنین به‌روزرسانی شرایط گلف در بازی‌های المپیک جوانان داکار سنگال ۲۰۲۶، بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۲۰۲۴ پاریس و ۲۰۲۸ لس‌آنجلس و … از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود.

وی اضافه‌کرد: در پایان این نشست، پیشنهاد رئیس فدراسیون گلف ایران، در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات بین‌المللی بین رؤسای فدراسیون‌های گلف دنیا به‌عنوان شرکت‌کننده در مسابقه به میزبانی احتمالی تهران، مورد موافقت اولیه مقامات فدراسیون جهانی قرار گرفت. متن این پیشنهاد توسط آنتونی اسکانلون، مدیر ارشد اجرایی فدراسیون جهانی قرائت و مقرر شد در نشست آتی هیأت رئیسه فدراسیون جهانی به‌عنوان یکی از موضوعات کلیدی در دستور کار قرار گیرد.