تاریخ : 1399,یکشنبه 04 آبان03:27
کد خبر : 374134 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بازسازی و نوسازی سرا‌های دانشجویی دانشگاه ایلام

معاون دانشجویى دانشگاه ایلام گفت: از ابتدای امسال، دو سرای دانشجویی دانش و شهید اختیارزاده با حمایت مالی صندوق رفاه و بنیاد مصلی نژاد بطور کامل بازسازی و نوسازی شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهدى صیدى، معاون دانشجویى دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرگزارى دانشجو، گفت: سراهاى دانشجویى این دانشگاه از نظر ساختارى و امکانات رفاهى بهداشتى داراى مشکلات مختلفى بودند که این امر خدمات رسانى به دانشجویان را دچار خدشه کرده بود و برای همین با حمایت‌های رئیس دانشگاه، در طول تابستان ۱۳۹۸ سرای شهیدرضایی نژاد از محل اعتبارات دانشگاه و دو سرای دانشجویی شهید مطهری و شهید ورمزیار‪‎‬ با حمایت صندوق رفاه دانشجویان بطور کامل بازسازی شدند.

صیدی افزود: از ابتدای سال جاری نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا و مشکلات مالی موجود، مدیران و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود به طور پیوسته حتی در طول تعطیلات رسمی تابستان، مشغول فعالیت بوده تا برنامه‌ها و طرح‌های در دست اقدام بر طبق برنامه مدون پیش برود.

معاون دانشجویى دانشگاه ایلام اضافه کرد: از ابتدای امسال، علاوه بر تعمیرات اساسی آشپزخانه مرکزی، پارتیشن بندی و جداسازی رستوران‌های کارکنان، اساتید و بانوان کارمند، دو سرای دانشجویی دانش و شهید اختیار زاده با حمایت مالی صندوق رفاه و بنیاد مصلی نژاد بطور کامل بازسازی و نوسازی شدند. همچنین در راستای مدیریت بهینه سرا‌های برادران و دیوار کشی اطراف سرا‌ها به منظور تبدیل آن مجموعه به پردیس خوابگاهی برادران، عملیات تکمیل حصار کشی ضلع غربی و طراحی و اجرای سر در ورودی پردیس برادران انجام شد.

وی ابراز کرد: روند ارتقاء سلف سرویس‌های دانشگاه مطلوب بوده و رستوران مکمل دانشجویی (رستوران ارغوان) در دو طبقه و شامل رستوارن دانشجویی، کافی شاپ، رستوران کارکنان و اساتید و رستوران ‪vip ‬ در سال ۱۳۹۸ راه‪‎‬اندازی شد.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام ادامه داد: برای احداث سالن تیراندازی، ایستگاه ۲۴ ساعته فوریت‌های پزشکی و آشپزخانه صنعتی برنامه ریزی و هماهنگی لازم انجام شده که با حمایت صندوق رفاه پس از جذب اعتبارات لازم، در کوتاه‌ترین زمان تکمیل و راه اندازی خواهند شد.