تاریخ : 1399,چهارشنبه 07 آبان12:50
کد خبر : 374425 - سرویس خبری : یادداشت

علیرضا اسعدی

از سران قوا تا استخوان‌های شکسته مردم

از شما که خیلی وقت هست قطع امید کرده‌ایم آقای پرزیدنت، نگاه ما به مجلس انقلابی هست که حضرت آقا (حفظه الله) اشاره فرمودند، امیدوارم نیاز نباشد چندی دیگر نامه‌ای با این لحن برای بهارستانی‌ها بنویسیم، امیدوارم به شعارهایی که دادید عمل می‌کردید، از طرح شفافیت چه خبر؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» علیرضا اسعدی*// همان‌طور که مستحضر هستید، اگر هم مستحضر نیستید که اساساً صلاحیت سکان‌داری یکی از قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران را نخواهید داشت، این سطور در حالی دارد نگاشته می‌شود که دیری از بازگشت پیکر مطهر هفت شهید خانطومان نگذشته است و این مملکت بیش از این‌ها لاله پرپر تقدیم راه اسلام کرده است، آیا اساساً چیزی از وضعیت اسف‌بار قیمت‌ها درک کرده‌اید؟ آیا چیزی به نام خط فقر به گوشتان خورده است، البته از کسی که رنگ ریشش از همه چیز برایش مهم‌تر باشد، بیش از این توقع نمی‌رود و حتی برای نمایش ریشش از ماسکی استفاده کند که بنده شرم دارم اشاره کنم به چه چیزی شباهت دارد، آیا چیزی جز تحریف تاریخ اسلام و درس گرفتن از صلح امام حسن (ع) یا حادثه عاشورا کار دیگری در این هفت سال کرده‌اید؟ (حالا بنده کاری به مراجع عظام اسلام ندارم که نمی‌دانم چه‌طور به رگ غیرتشان برنمی‌خورد، امیدوارم مصداق خطبه منا سیدالشهدا (ع) در عرفه نباشند که فرمود تا یک مطلبی بر علیه شما گفته می‌شود، برافروخته می‌شوید ولی وقتی بر علیه اسلام صحبت می‌شود، ککتان هم نمی‌گزد)

آقای روحانی، نمی‌دانم چرا شما مرا یاد سوره مبارکه جمعه می‌اندازید که قرآن کریم می‌فرماید، اگر ادعای این دارید که از نورچشمی‌های خدا هستید، آرزوی مرگ کنید که هرگز این‌چنین نمی‌کنید، آقای روحانی واقعاً جور کار میدانی شما را باید رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه بکشند، حداقل کاش مثل سابق در طی ماشین‌سواری‌هایی که داشتید و می‌گفتید من از پنجره ماشین می‌بینیم مردم راضی هستند، کاش حداقل با ماشین یک خودنمایی می‌کردید، نه اینکه جلسه شورای‌عالی قوا را لغو کنید، آقای رئیس‌جمهور، شما توجه دارید، شهید رجایی هم روزی رئیس‌جمهور این مملکت بوده‌اند و جانشان را فدا کرده‌اند، البته شهید رجایی شهید جمهور بودند، نه شما که شهید نورچشمی‌ها هستید و مبلغ هنگفتی که باید جهت کرونا به وزارت بهداشت داده می‌شده است را به دانشکده‌ای که دخترتان در آن کاملاً رانتی هیئت‌علمی شده‌اند داده اید، گویا مدارک دانشگاهی همراه با تقلب چه از برادر بزرگوارتان و چه دخترتان مورثی هست!

ای‌کاش در این سال آخرتان، حداقل یکم به این جمله پناه می‌برم از بستن دهان منتقدان عمل می‌کردید، نه اینکه میلاد گودرزی‌ای که صرفاً چند عکس از ساخت‌وساز غیرقانونی‌تان گرفت را به شش ماه حبس محکوم کنید و شهردار تهران را به جلسات راه ندهید، آقای رئیس‌جمهور در این واپسین روزها حداقل کمی به وعده‌هایی که داده‌اید، عمل می‌کردید، فکر کنم یکی از کارهایی که در آن موفق بوده‌اید، ساختن واژه‌های با بار منفی چون تدبیر، امید، گشایش باشد و چیز دیگری در کارنامه سیاهتان نباشد،نرود میخ آهنین در سنگ،ولیکن با این حال با شما هم اگر نیازی باشد،همکاری می کنیم و پیشنهاداتی داریم.

از شما که خیلی وقت هست قطع امید کرده‌ایم آقای پرزیدنت، نگاه ما به مجلس انقلابی هست که حضرت آقا (حفظه الله) اشاره فرمودند، امیدوارم نیاز نباشد چندی دیگر نامه‌ای با این لحن برای بهارستانی‌ها بنویسیم، امیدوارم به شعارهایی که دادید عمل می‌کردید، از طرح شفافیت چه خبر؟ نکند دوباره رفته در بایگانی و دارد خاک می‌خورد و قصد ورود به صحن مجلس را ندارد؟ از طرح معیشت مجلس چه خبر؟ از مالیات بر خانه‌های خالی چه خبر؟ امیدواریم مجلس دوباره به رأس امور بازگردد نه رأس اخبار با اخبار تبعیض‌ها و رانت‌هایی چون دنا پلاس، به‌عنوان جریان دانشجویی آماده هرگونه همکاری با خانه ملت هستیم.

سخنی با رئیس قوه قضاییه کشور که الحق و انصاف تمام تلاش خود را بسیج کرده‌اند برای حل مشکلات مردم، بابت هفت‌تپه و دشت مغان ممنون، ولی ماجرای شکایت از میلاد گودرزی نشان داد که قوه عدلیه نیاز به تحول ساختاری دارد و این ساختار معیوب نمی‌تواند بار امانت بکشد و نیاز جدی به تحول در ساختار قضایی داریم که ما به‌عنوان جریان دانشجویی آماده هرگونه همکاری با مجموعه قوه قضاییه هستیم.

در پایان به سران سه قوا، پیشنهاد اکید می‌کنیم با مردم صحبت کنید، مگر آنها ولی نعمتانتان نیستند، بیایید به صداوسیما و گزارشی از نوش دارویتان بر استخوان‌های شکسته مردم در زیر این بار فشار اقتصادی بگویید، نکند صدای شکستن استخوان‌هایشان را نشنیده‌اید؟!

با ورود به آبان ماه جا دارد یک هشدار بدهیم به سران قوا و به ویژه قوه مجریه،هنوز یادمان نرفته تعداد کشته های آبان ماه حدود 230 نفر اعلام شد که نفت روی آتش را خود شخص رئیس جمهور ریختند با جمله من خودم جمعه فهمیدم،علاج واقعه باید قبل از وقوع کرد،آبان امسال که استخوان ها بیشتر شکسته،تعداد فوتی ها به باشگاه 300 تایی ها وارد شده و افراد زیادی هم از بیکاری به واسطه کرونا آسیب دیدند،فرش قرمز بورس هم که زیرپای همه مردم هست،امیدوارم دولت از گره زدن همه چیز به انتخابات کشور شیطان بزرگ دست بکشد و حداقل کمی بر این زخم ها مرهم بگذارد،وظیفه مجلس در طرح های معیشتی به عنوان نهاد نظارت کننده بر دولت نیز در این زمینه پر رنگ هست،امیدواریم به جای پیگیری طرح های پوپولیستی چون طرح استضیاح به گونه ای سود مند،دولت را پاسخگو کند.

*دبیر مجمع دانشجویان حزب الله دانشگاه علم و صنعت


کد خبرنگار : 38