تاریخ : 1399,جمعه 09 آبان13:47
کد خبر : 374557 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار برای شرکت در این دوره از جشنواره تا فردا، دهم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی به منظور تجلیل و تکریم از محققین برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور و معرفی فعالیت‌های تحقیقاتی برتر علوم پزشکی دی ماه ۱۳۹۹ در دو بخش افراد حقیقی و  نهاد‌های حقوقی برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند تا فردا، شنبه ۱۰ آبان ماه ۹۹ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند. تمام مراحل ثبت نام و ارسال آثار به صورت الکترونیکی و غیرحضوری از طریق سامانه جشنواره انجام می‌شود.

افرادی که مایل به شرکت در گروه‌های محققین و محققین جوان (داوطلبان متولد ۱۳۶۴و به بعد) یا دانشجو (داوطلبان متولد ۱۳۶۰ و به بعد) در هر کمیته هستند لازم است پس از ثبت نام، کارنامه پژوهشی ۸ سال گذشته شامل مقالات – کتب تألیفی و پتنت خارجی (از سال ۱۳۹۲ یا ۲۰۱۳ و به بعد) را از طریق سامانه الکترونیکی جشنواره ارسال کنند.

افرادی که مایل به شرکت در بخش ابداعات، اختراعات و فناوری در حیطه علوم پزشکی هستند لازم است پس از ثبت شرح کامل ابداع یا اختراع، کارنامه پژوهشی ۸ سال اخیر خود (از سال ۱۳۹۲ یا ۲۰۱۳ و به بعد) را به انضمام مستندات لازم از طریق سامانه جشنواره ارسال کنند. فقط در موارد استثنایی طبق نظر داوران شرط ارائه مقاله منتفی خواهد شد.