تاریخ : 1399,شنبه 10 آبان14:46
کد خبر : 374624 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ترامپ در صورت پیروزی سرکوب مهاجران را تشدید می‌کند

مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که کاخ سفید موضع کاخ سفید در قبال مهاجران غیرقانونی در صورت پیروزی در انتخابات نوامبر، شدیدتر خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، استفن میلر مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی نیوز گفت: اگر ترامپ برای دوره دوم به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شود، موضع کاخ سفید برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی تشدید خواهد شد.

ترامپ در صورت پیروزی سرکوب مهاجران را تشدید می‌کند

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت های دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ، محدود کردن شدید تعداد افرادی خواهد بود که قادر به اخذ پناهندگی آمریکا هستند. دولت ترامپ در دوره دوم فعالیت خود، محدودیت ها علیه مهاجرت غیرقانونی و اعطای ویزای سفر را تشدید خواهد کرد.

این مقام آمریکایی اظهار داشت: هدف اصلی از اتخاذ این سیاست ها، ارتقای سطح استانداردهای لازم برای ورود به خاک ایالات متحده است. در بسیاری از این موارد، اصلاح و برطرف کردن مشکلات نیاز به اصلاح قوانین دارد.

ترامپ در رقابت های انتخاباتی 2016 میلادی تاکید و مانور زیادی بر روی مساله مهاجرت داشت از جمله ساخت دیوار مرزی مکزیک و مقابله به ورود کودکان مهاجر بدون همراه.