تاریخ : 1399,شنبه 10 آبان14:58
کد خبر : 374626 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مارادونا: رفتار بارسلونا با مسی در شأن او نبود

اسطوره فوتبال آرژانتین از رویکردی که باشگاه بارسلونا در قبال هموطنش در پیش گرفته بود، انتقاد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، دیروز (جمعه) دیگو مارادونا 60 ساله شد و به همین مناسبت هم رسانه‌های فراوانی با او مصاحبه‌ای انجام دادند. یکی از آنها هم نشریه کلارین آرژانتین بود که در بخشی از آن کاپیتان سابق آلبی‌سلسته درباره لیونل مسی و اتفاقاتی که برای او بعد از درخواست جدایی‌اش از بارسلونا رخ داد، صحبت کرد.

مارادونا: رفتار بارسلونا با مسی در شأن او نبود

مارادونا درباره رویکرد باشگاه بارسلونا که به نوعی مسی را مجبور به ماندن در نوکمپ کرد، گفت: بارسلونا با مسی رفتاری که در شأن و لیاقت او باشد را نداشت. می‌دانستم که این ماجرا پایان بدی خواهد داشت و راستش را بخواهید من فکر می‌کردم که لئو از بارسلونا می‌رود.  یک چنین اتفاقی برای من هم رخ داد. بارسلونا برای بازی کردن تیم آسانی نیست و لئو الان سالیان سال است که در آنجا بازی می‌کند اما آنها رفتاری که شایسته چنین بازیکن باشد را با او نداشتند.

مارادونا ادامه داد: لئو به بارسلونا همه چیز داد و این تیم را به بالاترین جایگاه‌ها رساند. او می‌خواست تنوعی به دوران بازی‌اش بدهد و آنها به او نه گفتند.

مارادونا هم در دوران بازی‌اش در بارسلونا در شرایطی مشابه با مسی با مدیران باشگاه دچار اختلاف شد اما برخلاف مسی توانست نوکمپ را به مقصد ناپولی ترک کند.