تاریخ : 1399,چهارشنبه 14 آبان21:18
کد خبر : 375152 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

مشکلات حضور در تیم فوتبال بانوان

نایب رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در رابطه با حضور تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر گفت: ما دوست داریم این اتفاق بیفتد اما باید در فوتبال زیرساخت‌ها را فراهم کنیم که اکنون دچار محدودیت هستیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، در خصوص آخرین وضعیت قرار بازیکنان تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی، اظهار کرد: کسانی که با ما به صورت قطعی قرارداد بستند را علنی و رسانه‌ای کرده‌ایم که از جمله شیرویدی، مرضیه توفیقی نسب، مهسا ایرانمنش، لطف‌آبادی، ساجده نریمانی و فاطمه عامل از اعضای قطعی تیم هستند که سال گذشته نیز در تیم حضور داشتند، ارژنگی، حسینی، مریم سلیمانپور و ملیحه ثنایی نیز به تازگی به تیم ما پیوستند.

مشکلات حضور در تیم فوتبال بانوان

سرمربی تیم ملی فوتسال هیأت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه هنوز هیچ بازیکنی به صورت قطعی از تیم خارج نشده و ما با 20 نفر هم می‌توانیم تیم را ببندیم، ادامه داد: از 9 بازیکنی که تاکنون گرفته‌ایم، سه نفر غیربومی و مابقی بومی هستند، امسال با توجه به تلاش بازیکن و اثبات کردن خود به مربی و کادر فنی، از بازیکنان بومی بیشتر استفاده می‌کنیم.

وی از اهداف تیم فوتسال استان در سه بخش جوان‌گرایی، بومی‌گرایی و کسب مقام خبر داد و افزود: سعی می‌کنیم به موازات هر سه هدف را به ثمر برسانیم.

شریف خاطرنشان کرد: مطالبات بچه‌های تیم فوتسال را در فصل پیش صددرصد پرداخت کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال هیأت فوتبال خراسان رضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیشنهادات مربی‌گری از خارج کشور تشریح کرد: اکنون خیر، اما در گذشته پیشنهاداتی از کشورهای حوزه خلیج فارس داشتم که کارها تا مرحله‌ای هم پیش رفت اما متأسفانه با توجه به کرونا و اینکه وضعیت فوتسال در بیشتر کشورها به حالت تعلیق درآمده است، به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال استان هیچ تمرینی ندارد و در حال قرارداد بستن با بازیکنان است، بیان کرد: با بازیکنانی که از باشگاه‌های دیگر هم پیشنهاد داشتند برای مشخص شدن وضعیتشان قراردادی را تنظیم کردیم اما هنوز تمرینی نداریم تا سازمان لیگ به ما مجوز برگزاری تمرینات را بدهد.

شریف از مشخص نبودن وضعیت برگزاری اردوهای تیم ملی با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد و یادآور شد: هدف اول همه ما از ورزش، نشاط و سلامتی است، نمی‌توانیم به خاطر اردوی تیم ملی سلامت بازیکنان را به خطر بیاندازیم، شرایط به طوری پیش رفته است که فدراسیون با توجه به ویروس کرونا برگزاری اردو را صلاح ندیده، اردوی آقایان برگزار شد، 5 نفر از کادرفنی به ویروس کرونا مبتلا شدند، این باعث افزایش حساسیت شد و تمامی اردوها کنسل شد.

مربی تیم ملی فوتسال بانوان در رابطه با حضور تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر متذکر شد: ما دوست داریم این اتفاق بیفتد اما باید در فوتبال زیرساخت‌ها را فراهم کنیم، وقتی در استان هنوز تعداد شهرستان‌هایی که می‌توانند در چمن تمرین کنند چهار شهرستان است و اصلا مسابقات فوتبال در سطح استان نداشتیم، چطور می‌خواهیم سهمیه لیگ برتر را بگیریم؟ در مشهد به لحاظ محل تمرین محدودیت و مشکل داریم، چطور تیم را در لیگ برتر شرکت دهیم؟