تاریخ : 1399,پنجشنبه 22 آبان22:04
کد خبر : 375994 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

جدایی رونالدو برای یوونتوس به یک درام تبدیل خواهد شد

یوونتوس در صورت از دست دادن ستاره پرتغالی خسارت زیادی از لحاظ اقتصادی خواهد دید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، حضور کریستیانو رونالدو یک اتفاق بزرگ در باشگاه یوونتوس محسوب می شد. نه تنها از لحاظ فوتبالی بلکه این انتقال از لحاظ اقتصادی هم به نفع تیم بی رقیب ایتالیا در سال های اخیر بود. مهاجم پرتغالی، بانوی پیر را به یک کیف پول تبدیل کرد و به عنوان ستاره بزرگ نایکی به تیم برای بهترین قرارداد با آدیداس کمک کرد.

همه می دانند که برندهای بزرگ به سراغ  دو ستاره‌ی بارسلونا (لیونل مسی) و یوونتوس (رونالدو) می روند تا از چهره هر دو اسطوره برای نمایش پیراهنشان استفاده کنند و این دو بازیکن اعلام کنند که چه کمپانی هایی اسپانسرهایشان هستند.

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن ژرمن در این هفته همه هشدارها را برای یوونتوس فعال کرد تا تایید کند امضای قرارداد با رونالدو همیشه روی میز است. در صورت جدایی بازیکن پرتغالی از یوونتوس قرارداد سالیانه به ارزش ۵۷ میلیون یورو با آدیداس از دست می رود و ممکن است قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی با آلیانز نیز فسخ شود. 

تیمی که می خواهد با رونالدو قرارداد امضا کند باید بتواند سالیانه ۳۱ میلیون یورو دستمزد بدهد اما بخش بزرگی از آن را حضور مهاجم پرتغالی در بیرون از میدان جبران خواهد کرد.