تاریخ : 1399,دوشنبه 26 آبان21:44
کد خبر : 376389 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تلویزیون پخش "فرمول یک" را به تعویق انداخت

طبق تصمیم گروه اجتماعی و مدیران شبکه یک سیما، پخش برنامه فرمول یک که قرار بود از امشب ۲۶ آبان روی آنتن برود، به اوایل آذرماه موکول شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون، خبرهایی همچون تعویق برنامه "فرمول یک" در پخش فصل جدید، مستند "سوریه؛ سرزمین شگفتی‌ها" در شبکه یک و فصلی جدید در سیمای خانواده، به همراه جزئیات آمده است:

تلویزیون پخش

    فرمول یک آذر ماهی شد

طبق تصمیم گروه اجتماعی و مدیران شبکه یک سیما، پخش برنامه فرمول یک که قرار بود از امشب 26 آبان روی آنتن برود، به اوایل آذرماه موکول شد.

برنامه "فرمول یک" به تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که طبق اعلام قبلی قرار بود از امشب 26 آبان پخش شود. از آنجایی که تمام تلاش مدیران و تهیه‌کنندگان شبکه یک تولید برنامه با کیفیت فنی و محتوایی بالا است و با توجه به آماده نشدن کامل دکور برنامه، تصمیم بر این شد فرمول یک با ساختار و محتوای جدید از اوایل آذرماه روی آنتن برود.

    مستند "سوریه؛ سرزمین شگفتی‌ها» از فردا روی آنتن شبکه یک

جدیدترین مجموعه مستند برون ‌مرزی ثریا با نام "سوریه؛ سرزمین شگفتی‌ها" از سه شنبه روی آنتن شبکه یک می‌رود.

این مستند روایت متفاوت از سوریه پس از جنگ و ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی آن برای حضور ایران است. در این مستند 13 قسمتی، ثریا در سفری به شهرهای دمشق، طرطوس، لاذقیه، بانیاس، حلب، حمص، حماة، تدمر، دیرالزور، میادین، بوکمال و... به دنبال کشف سوریه ناشناخته برای ایران است. احیای ظرفیت‌های همکاری محور مقاومت در جنگ اقتصادی، سردرگمی آمریکا و غرب از همکاری اقتصادی ایران و سوریه و استقبال عجیب سوری‌ها از حضور شرکت‌های ایرانی برای همکاری و تولید مشترک در سوریه، از محورهای این مستند است.

مستند "سوریه؛ سرزمین شگفتی‌ها" به تهیه‌کنندگی محسن مقصودی، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از فردا سه‌شنبه (27 آبان) بعد از سریال خانه امن پخش می‌شود.

    فصلی جدید در سیمای خانواده

برنامه سیمای خانواده با رویکردی جدید از شبکه یک پخش می‌شود. علیرضا متقیان که به تازگی تهیه‌کنندگی برنامه سیمای خانواده را برعهده گرفته است، گفت: در سری جدید برنامه سیمای خانواده مقداری رویکردها تغییر کرده است و تصمیم به کاربردی‌تر کردن برنامه داریم.

تهیه‌کننده سیمای خانواده گفت: در تجربه‌ای که داشتیم متوجه شدیم در بخش پزشکی و در بخش روانشناسی بحث‌ها باز می‌ماند و با پژوهشی که داشتیم متوجه شدیم بخش روانشناسی کاملاً به 15 تا 20 دقیقه زمان احتیاج دارد تا مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند‌ به ویژه اینکه یک بخش نمایشی هم که مرتبط با بحث روانشناسی است به برنامه اضافه شده که در هفته 2 روز پخش می‌شود.

متقیان افزود: در سری جدید بخش آشپزی و بخش هنری به صورت آیتم‌های خیلی کوتاه 4 دقیقه‌ای  و بخش عروسکی با هنرمندی اردشیر منظم از دیگر بخش‌های فصل جدید سیمای خانواده است.

بخش معرفی خانواده‌های موفق از اقصی نقاط کشور، بخش موالید با محوریت اعلام آمار تولدها در سراسر کشور و چندین بخش جدید دیگر از تدارکات سیمای خانواده در فصل جدید است.

برنامه "سیمای خانواده" کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که هر روز به جز جمعه‌ها به‌صورت زنده از شبکه یک پخش می‌شود.

هرمز شجاعی‌مهر، عباس طاهریان، فرشته ایزدی، ساجده سلیمانی، محمدرضا حسینیان، نعیمه خزایی و فاطمه رضاپور اجرای این برنامه را برعهده دارند‌.