تاریخ : 1399,شنبه 01 آذر13:55
کد خبر : 376749 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

وضعیت دانشگاه تربیت مدرس در ۲ هفته وضعیت قرمز کرونایی

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای جزئیات فعالیت بخش های مختلف دانشگاه از یکم تا پانزدهم آذرماه را اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در اطلاعیه این معاونت آمده است: با عنایت به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای اجرای بند ۳-۳ بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۸ آبان ۹۹ معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و ابلاغیه شماره ۱۸۴۵۴۸ مورخ ۲۸ آبان ۹۹ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در باره شرایط دانشگاههای تحصیلات تکمیلی و نظر به وضعیت قرمز کرونایی تهران، هیأت رئیسه دانشگاه طی جلسه فوق العاده نحوه حضور دانشگاهیان از اول تا پانزدهم آذرماه ابلاغ به صورت زیر تعیین نمود:

۱- کلیه فعالیت های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه ها و رساله ها، راهنمایی و مشاوره دانشجویان بدون وقفه و به صورت مجازی ادامه می یابد.

۲- با توجه به شرایط قرمز شهر تهران به همکاران توصیه می شود از هرگونه حضور غیر ضروری در محل کار خودداری نمایند. بدیهی است در صورت ضرورت و موارد اجتناب ناپذیر، حضور اعضای هیأت علمی صرفاً برای راهنمایی دانشجویان در آزمایشگاهها مطابق یخشنامه صادره از سوی معاونت پژوهشی و فناوری مجاز می باشد.

۳- فعالیت کلیه کارکنان غیر هیأت علمی در واحدهای مختلف به صورت دورکاری خواهد بود. روسای دانشکده ها، مدیریت حراست و انتظامات، واحد تأسیسات، و حوزه های پشتیبانی کننده از آموزش های مجازی و امور ضروری ستادی و پشتیبانی کننده از فعالیت های دایر آزمایشگاهی مجاز پژوهشی، اسامی همکاران و کارشناسان خود را به مدیریت امور اداری اعلام نمایند. بدیهی است مدیریت حراست از ورود کارمندان فاقد مجوز ممانعت به عمل می آورد.

۴- طی این مدت ورود سایر مراجعان به دانشگاه ممنوع بوده و در صورت ضرورت حضور، طبق شیوه نامه و بنا به تشخیص واحدها، می بایست از قبل با مدیریت حراست هماهنگی لازم صورت پذیرد.

۵- نحوه استفاده و حضور دانشجویان از امکانات آزمایشگاهی و نیز حضور در خوابگاه بر اساس شیوه نامه های ابلاغی از سوی معاونت های پژوهشی و فناوری و دانشجویی خواهد بود.

۶- کلیه مراسم، نشست ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می گردد.

۷- در صورت ابلاغ بخشنامه ها و راهبردهای جدید، اصلاحات لازم در شیوه نامه ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.

۸- نحوه حضور و فعالیت همکاران در دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی بر اساس ابلاغیه های ستاد مبارزه با کرونای استان مازندران خواهد بود.