تاریخ : 1399,شنبه 01 آذر15:18
کد خبر : 376764 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

آبی‌ها با «گل به خودی» شکست خوردند

هفته پر تلاطمی که استقلال پشت سر گذاشت در بر هم خوردن تمرکز کادر فنی و بازیکنان بی‌تاثیر نبود و می‌توان این حواشی را یکی از علل ناکامی آنها در هفته دوم دانست.

 

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال خیلی زود و در هفته دوم لیگ برتر نخستین شکست فصل خود را تجربه کرد که این نخستین شکست محمود فکری در لیگ برتر نیز به حساب می‌آید. از برخی عوامل فنی که در رقم خوردن این شکست بی تاثیر نبودند بگذریم، می‌توان این شکست را محصول هفته‌ای پرتلاطم و پر حاشیه دانست که بر استقلال گذشت.

آبی‌ها با «گل به خودی» شکست خوردند

آبی‌ها لیگ را با آرامش و پیروزی آغاز کردند و با اینکه نتوانستند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند حریف هفته اول شان را شکست دادند، در هفته دوم مقابل میزبان خود شکست خوردند و این در حالی بود که فکری مجوز استفاده از بازیکنان جدید را هم گرفته بود.

از آنجایی که یک قانون نانوشته می‌گوید استقلال بعد از هر اتفاق خوب خیلی زود به چالش‌های بزرگ کشیده شده و وارد حاشیه می‌شود، آنها این بار هم ترک عادت نکردند و درست در حالی که با همه فشارهایی که تحمل می‌کردند لیگ را با پیروزی آغاز کردند، هفته پر حاشیه و پرتلاطم آنها آغاز شد. حاشیه‌هایی که هر کدام از آنها می‌تواند تمرکز یک تیم را کاملاً بر هم بزند.

بزرگترین حاشیه‌ای که هفته گذشته برای مجموعه باشگاه استقلال ایجاد شد مناظره جنجالی مدیرعامل سابق و رییس هیات مدیره بود که حاشیه‌های زیادی در رسانه‌های جمعی و فضای مجازی برای این دو و باشگاه استقلال ایجاد کرد. به جز این مناظره جنجالی، برخی اتفاقات و تصمیمات عجیب نیز مزیدی بر علت شد که از جمله آنها طولانی شدن اسپانسرینگ پیراهن و اصلاح قیمت قرارداد بازیکنان اشاره کرد.

تعدادی از بازیکنان استقلال هفته گذشته در حالی تمرین کردند که بیشترین انرژی آنها صرف چانه زنی برای کم نشدن از مبلغ قراردادشان گذشت و چه بسا این موضوع منجر به از دست رفتن تمرکز آنها برای این بازی شده بود.

استقلال در هفته دوم شکست را تجربه کرد که این شکست محصول مشترک حاشیه‌های هفته گذشته و یکسری استراتژی‌های دفاعی درون زمین بود که شاید همین استراتژی‌های دفاعی ناشی از بر هم خوردن تمرکز کادر فنی بود.