تاریخ : 1399,یکشنبه 02 آذر21:03
کد خبر : 376939 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

انتخابات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه برگزار شد

پس از برگزاری هشتمین دوره ی انتخابات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه در تاریخ 28 آبان ماه بصورت مجازی، عرفان ناصح بعنوان دبیرکل انتخاب شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» پس از برگزاری هشتمین دوره ی انتخابات جامعه ی اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه در تاریخ 28 آبان ماه بصورت مجازی، مسئولیت واحدها به شرح زیر مشخص شدند و این دوره، باتوجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری بیشترین فعالیت ها درراستای تقویت دانشجویان و آگاهی و افزایش بصیرت عموم، ایجاد تحول در کمبود کرسی های آزاد اندیشی و فراگیری بحث های تخصصی در زمینه های آموزشی و فرهنگی و علی الخصوص سیاسی خواهد بود که بحث مطالبه گری ها نیز در برنامه ی این دفتر از اولویت ها می باشد.

دبیر کل: عرفان ناصح

دبیر واحد سیاسی: مجید علی اکبری     

دبیر واحد تشکیلات: مهدی قدردان

دبیر واحد فرهنگی: سارا محمدی سالاری

دبیر واحدآموزش: زهرا رزقی

دبیر واحد خواهران: مهدیه زاهدی

دبیر واحد روابط عمومی: محمدرضا دادده

دبیر واحد امور دانشجویی : آرمان ترابی

دبیر واحد محتوای تشکل: حسین مجیدی

همچنین آقای حسین مجیدی به عنوان معاونت اقتصادی دبیر فعالیت خواهند کرد و این نشانگر آگاهی نخبگان دانشجویی نسبت به اقتضا زمان بوده و در خصوص مباحث اقتصادی و کارآفرینی که امروزه معضلات صادرات محصولات غیر نفتی درکشور وجود دارد به جد پیگیری خواهند کرد و آینده ای روشن برای شهر به ارمغان خواهد آورد.

همینطور نگار ذبیحی، سمانه میرزایی، صحراصمدپور، مهسا درویشی، فاطمه جهانی، هادی کعبی، محمدکاملا و احمدرضا امیری به عنوان کمیسیون واحد ها فعالیت خواهند کرد.


کد خبرنگار : 91