تاریخ : 1399,یکشنبه 02 آذر23:29
کد خبر : 376963 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تذکر نماینده مردم آبادان به وزیر نیرو

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر من به وزیر نیروست شرکت های متولی آب و فاضلاب استان خوزستان به مردم ظلم کردند و در اعتبارات دخل و تصرف کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی امروز در صحن علنی مجلس در خصوص وضعیت آب و فاضلاب استان خوزستان اظهار کرد: تذکر من به وزیر نیروست آب خوزستان را بردید فاضلابش هم تقدیم به شما ، شایسته نیست که مردم نجیب خوزستان دست به دعا بردارن که باران نیاید.

وی افزود:آیا شایسته است مردم آبادان با اولین بارندگی شاهد بالا زدگی فاضلاب در منازل خود باشند؟ شرکت های متولی آب و فاضلاب استان خوزستان به مردم ظلم کردند و در اعتبارات دخل و تصرف کردند.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به عدم امکانات، تجهیزات و برنامه ریزی مطلوب بیان کرد: هدر دادن اعتبارات مصوب خوزستان را به منجلابی از فاضلاب تبدیل کرده است. به اردکانیان وزیر نیرو و متولیان آب و فاضلاب خوزستان تذکر می دهیم دست از این بی توجهی بردارین تمام تجهیزاتتان را متمرکز کنید تا در بارندگی بعدی شرمنده مردم نشوید.

وی گفت: در آبادان بیش از 220 کیلومتر فاقد شبکه فاضلاب است و 180 کیلومتر شبکه فاضلاب آبادان فرسوده است.آیا عقل ایجاب می کند این شهر 300 هزار نفری با یک دستگاه جنتکس داشته باشد؟ کجای برنامه ریزی هستید این از تسویه خانه و فاضلاب آبادان و آب خوزستان ،جناب اردکانیان گروه ویژه عملیاتی به استان خوزستان اعزام کنید تا شاهد اقدامات اساس باشیم.