تاریخ : 1399,شنبه 08 آذر14:26
کد خبر : 377469 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار داریم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همگام با پیشرفت انقلاب، نیروی دریایی کار خود را برای ساخت تجهیزات پیش برد و امروز می‌بینیم هر آنچه که در دریا نیاز داریم را خودمان ساخته‌ایم، گفت: امروز آن‌قدر انباشت بزرگی از علم و فناوری و زیرساخت ها و دانش دفاعی را در دست داریم که هیچ وابستگی به خارج نداریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز (شنبه) در نشست خبری به مناسبت هفتم آذر سالروز عملیات مروارید و روز نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس تاکنون سرشار از روزهای پرافتخار بوده که هفتم آذرماه هم یکی از روزهای پرافتخار آن است که بر تارک دفاع مقدس می‌درخشد.

پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار داریم

وی افزود: تسلط بر دریا توسط نیروی دریایی ارتش موجب شد تا خاک کشور از طریق دریا مورد محاصره واقع نشود. عملیات شکست حصر آبادان سرآغازش از دریا بود و نیروی دریایی تا به امروز حرکت امنیت ساز خود در دریا را ادامه داده است.

خانزادی با بیان اینکه همگام با پیشرفت انقلاب، نیروی دریایی کار خود را برای ساخت تجهیزات پیش برد و امروز می‌بینیم هر آنچه که در دریا نیاز داریم را خودمان ساخته‌ایم، گفت: امروز آن‌قدر انباشت بزرگی از علم و فناوری و زیرساخت ها و دانش دفاعی را در دست داریم که هیچ وابستگی به خارج نداریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: امروز ترکیبی از پیشرفته ترین تجهیزات شامل سامانه های کنترل آتش، موشکی، توپخانه، سازه‌های جدید و پیشرفته و ... را در اختیار داریم.