تاریخ : 1399,یکشنبه 09 آذر13:26
کد خبر : 377575 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تجمع دانشجویان خوزستانی در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای

نماینده ولی فقیه در خوزستان در تجمع محکومیت ترور دانشمند برجسته کشورمان اظهار داشت: پاسخ قاطع و بازدارنده امروز نیاز کشور است تا دل مردم آرام گیرد. نباید پیام ضعف به بیرون داد بلکه باید با قدرت مقابل گستاخی دشمن ایستاد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در پی شهادت دانشمند برجسته دفاعی و هسته‌ای کشورمان، جمعی از دانشجویان و روحانیون با حضور در حرم علی بن مهزیار اهواز این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان با محکوم کردن این اقدام تروریستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی و منفور است که امروز برای امنیت خود مجبور به دیوار کشی اطراف خود است.

وی افزود: دشمن می‌داند نمی‌تواند در مقابل اراده انقلاب اسلامی ایستادگی کند و برای همین با نفود دست به ترور می‌زند تا بتواند به کشور به خیال خودش آسیبی وارد سازد.

امام جمعه اهواز به مسئله نفوذ اشاره و تصریح کرد: نفوذ در دستور کار دشمن است تا بتواند دستگاه‌های تصمیم ساز کشور را مختل کند و کشور و مردم را با مشکل روبرو سازد.

وی با تبریک شهادت دانشمند برجسته کشور گفت: پاسخ قاطع و بازدارنده امروز نیاز است تا دل مردم آرام گیرد. نباید پیام ضعف به بیرون داد بلکه باید با قدرت مقابل گستاخی دشمن ایستاد.